به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۵۱۹۵۷

دنباله جدیدی برای بریکینگ بد ساخته می‌شود؟

دنباله جدیدی برای بریکینگ بد ساخته می‌شود؟
گروه فرهنگی:کارگردان و تهیه‌کننده سریال «برکینگ بد» از پایان دنیای ساخت این آثار مرتبط با این مجموعه خبر داد و اعلام کرد قرار نیست دیگر هیچ دنباله‌ای ساخته شود.در سال ۲۰۰۸، شخصیت والتر وایت (برایان کرانستون) و جسی پینکم» (آرون پل) در سریال محبوب «برکینگ بد» مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۵ پخش سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» آغاز شد که نگاهی پیش‌نگرانه به سریال «برکینگ بد» با تمرکز بر روی شخصیت ساول گودمن با بازی باب اودنکرک داشت.
 
در این میان و در سال ۲۰۱۹ نیز یک فیلم سینمایی با عنوان «ال کامینو: فیلم برکینگ بد» با بودجه شش میلیون دلاری ساخته شد که به فروش ۴۰ میلیون دلاری در گیشه دست یافت.اما حالا با پایان یافتن فصل ششم و نهایی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» در تاریخ ۱۵ آگوست، این سوال مطرح می‌شود که آیا باز هم شاهد ساخت فیلم و سریالی در این مجموعه خواهیم بود یا خیر.

وینس گیلیگان یکی از خالقان و تهیه کننده اجرایی سریال و فیلم «برکینگ بد» در جریان تور مطبوعاتی تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی در این باره توضیح داد: «برای ساخت یک اسپین‌آف برای سریال «برگینگ بد» تصمیم گرفتیم و سپس فیلم «ال کامینو» را ساختیم که به آن نیز بسیار افتخار می کنم. کم کم احساس می کنم که باید بدانید چه زمانی مهمانی را ترک کنید. من در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انجام کاری بیشتر با این جهان ندارم. با این حال دوست دارم با همان افراد کار کنم، اما شاید در داستانی متفاوت».

پیتر گولد یکی دیگر از سازندگان و تهیه کننده اجرایی هم ضمن تائید صحبت‌های وینس گیلیان اضافه کرد: «هرگز نگو هرگز. چه کسی می‌داند چند سال دیگر چه احساسی خواهیم داشت؟ فکر می‌کنم آن‌هایی از ما که در سریال حضور دارند از پایان آن بسیار راضی هستند. امیدوارم بقیه هم موافق باشند، زیرا چیزی که بیشتر به آن افتخار می‌کنم این است که نمایش برای خودش صادق است. ما در همان زمینی بازی می‌کنیم که با آن شروع کردیم و فکر می‌کنم این یک دستاورد است».

سریال «برکینگ بد» که بین‌ سال‌ ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در قالب ۵ فصل پخش شد روایتگر داستان والتر وایت (برایان کرانستون) معلم شیمی یک دبیرستان است که مبتلا به سرطان ریه پیشرفته است و تصمیم میگیرد پیش از فرارسیدن مرگش و برای تأمین مالی خانواده‌ به همراه یکی از دانش‌آموزانش (جسی پینکمن) دست به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) بزند اما رفته رفته تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

پخش سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» نیز از ۸ فوریه ۲۰۱۵ در شبکه ای‌ام‌سی آغاز شد که تمرکز اصلی آن روی شخصیت یک وکیل تبهکار به نام جیمز مک گیل با بازی باب اودنکرک است که بعدها به ساول گودمن تغییر نام می‌دهد؛ او پیش‌تر در سریال «برکینگ بد» نیز نقش همین وکیل تبهکار را بازی کرده بود که در آنجا به والتر وایت کمک می‌کرد.
برچسب ها: سریال خارجی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها