به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۵۱۹۶۹

وزش باد شدید در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران

وزش باد شدید در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران
گروه جامعه:بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران و افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

تا روز دوشنبه(۲۴ مردادماه) عدم تغییرات محسوس دما و برای روز دوشنبه افزایش ۲ تا ۳ درجه ای دما مورد انتظار است، برای روز یکشنبه(۲۳ مردادماه) در ارتفاعات شمال شرق استان به‌ویژه فیروزکوه در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۲ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر کمی ابری با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۲۳ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها