به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۵۱۹۷۶

پاکدامن: حال جسمانی‌ام خوب است

پاکدامن: حال جسمانی‌ام خوب است
گروه ورزشی: ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: حال جسمانی ام پس از ابتلا به کرونا خوب است و امیدوارم با تمام قوا به بازی های کشورهای اسلامی برسم.به گزارش ایسناعلی پاکدامن در مورد شرایط خود بعد از ابتلا به کرونا بیان کرد: یکی، دو روز حالم بد بود. در خانه قرنطینه شدم و الان شرایط مساعدی دارم. فکر می‌کنم تا زمان پرواز به ترکیه مشکلی نداشته باشم. امیدوارم با تمام قوا بروم و به مسابقه برسم.
 
او در پاسخ به این سوال که قرنطینه کرونا روی آمادگی شما تاثیر گذاشته است، بیان کرد: خیر اما نمی‌تواند بی تاثیر باشد. توفیق اجباری بود و این اتفاق می‌تواند برای هر کسی بیفتد اما چیزی از انگیزه‌هایم کم نمی‌کند.
او در پاسخ به این پرسش که هدفش طلای انفرادی است؟ تاکید کرد: هم انفرادی و  هم ان‌شاءالله تیمی طلا می‌گیریم. او در مورد شرایط سایر شمشیربازان اعزامی ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: تا زمانی که در اردو بودم، شرایط خوبی داشتند. مطمئنا شرایط خود را حفظ کرده‌اند. امیدوارم در کنار هم بهترین نتایج را رقم بزنیم و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مورد آغاز رقابت خود در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: یکشنبه به ترکیه پرواز دارم. دوشنبه استراحت می‌کنم و سه‌شنبه مسابقه می‌دهم. اصلی‌ترین رقبای ما هم  شمشیربازان ترکیه هستند. امیدوارم رقابت جذابی داشته باشیم و دست پر برگردیم.او به برنامه خود بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی را داریم. از طرفی مسابقات اصفهان هم ۱۷ شهریور برگزار می‌شود. تا جایی که شنیده‌ام تیم گرجستان و ترکیه به ایران می‌آیند. فکر می‌کنم شرایط خوبی رقم بخورد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها