به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۵۱۹۷۷

شش چهره جدید در شروع فصل جدید سری A

شش چهره جدید در شروع فصل جدید سری A
گروه ورزشی: در آستانه شروع فصل جدید سری آ به معرفی ۶ بازیکنی می پردازیم که می‌توانند ستاره این فصل شوند.به گزارش ایسنا، یکی دیگر از رقابت‌های جذاب سری آ ایتالیا از فردا شنبه ۲۲ مرداد شروع می شود. AFP Sport به برخی از مهم‌ترین چهره‌های فصل جدید که آماده تأثیرگذاری هستند نگاه می‌کند:
 
روملو لوکاکو (اینترمیلان)
بازگشت لوکاکو به اینتر از جذاب ترین اخبار پیش فصل در لیگ ایتالیا بود. با این حال دو هدف اصلی دیگر اینتر یعنی پائولو دیبالا و گلیسون برمر به ترتیب راهی رم و یوونتوس شدند تا انتظارات از لوکاکو مهاجم بلژیکی بیشتر شود. او در دو فصل قبلی خود در اینتر ۶۴ بار در ۹۵ بازی گلزنی کرد و آنها را به اولین قهرمانی خود در سری آ در بیش از یک دهه رساند.

پل پوگبا (یوونتوس)
بازگشت هافبک فرانسوی از منچستریونایتد به تورین نیز از جمله انتقالات بزرگ ایتالیا بود. او البته بازگشت خوبی به یوونتوس نداشت. این هافبک فرانسوی قبل از آنکه برای این تیم به میدان برود در تمرین از ناحیه مینیسک مصدوم شد و مجبور شد که به ایتالیا برگردد تا مورد معاینه بیشتر قرار گیرد. آسیب دیدگی این بازیکن جدی است و او باید زانوی خود را به تیغ جراحان بدهد. یوونتوس با خریدهای خوبی که در تابستان داشته امیدوار است که به دو فصل ناکامی خود در سری A پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد البته این تیم با اوج گیری اخیر میلان و اینتر کار راحتی نخواهد داشت.

جورجینیو واینالدام (رم)
رم از زمان قهرمانی در اولین دوره لیگ  کنفرانس اروپا در فصل گذشته سوار بر یک موج بوده است و اضافه شدن واینالدام به صورت قرضی از پاری سن ژرمن باعث شده خیلی ها تیم ژوزه مورینیو را بسیار جدی بگیرند. برخی حتی آنها را تبدیل به تیمی مدعی برای قهرمانی در لیگ می دانند. واینالدام پس از پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ، زکی چلیک و مایل سویلار پنجمین خرید تیم رم ایتالیاست. او پیراهن شماره ۲۵ جالوروسی را خواهد پوشید. هافبک سابق لیورپول پس از پیوستن به پاری سن ژرمن عملکرد خوبی نداشت و در نهایت این تیم را با زدن ۳ گل در ۳۸ بازی ترک کرد و به صورت قرضی تا پایان فصل به رم پیوست.

آنخل دی ماریا (یوونتوس)
دومین خرید بازیکن یووه در تابستان، نام معتبر دیگری است که عملکرد خوبی در تیم قبل داشت. دی ماریا پس از پایان کارش در پاری سن ژرمن به تورین نقل مکان کرد. او در فرانسه پنج قهرمانی لیگ و پنج جام حذفی فرانسه را به دست آورد، اما در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ با شکست از بایرن مونیخ نتوانست قهرمان شود. دی ماریا در فصلی که گذشت در ۳۱ بازی که برای پاری سن ژرمن به میدان رفت ۵ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.  دی ماریا با تیم فوتبال یوونتوس قراردادی یک ساله امضا کرده و در این مدت ۷ میلیون یورو به او دستمزد می‌دهد.  قصد دی ماریا این است که در بهترین فرم خود به جام جهانی برسد، قراردادش را با یووه تکمیل کند و سپس به فوتبال آرژانتین بازگردد. او امیدوار است بعد از پایان دوران فوتبالش در یوونتوس برای تیم محبوبش روزاریو سنترال بازی کند که در حال حاضر توسط هم تیمی پیشین‌اش کارلوس توس اداره می‌شود.

چارلز دی کتلایر (آث میلان)
دی کتلایر تنها خرید بزرگ میلان با ۳۵ میلیون یورو  از کلوب بروژ است. او دومین بازیکن بلژیکی میلان پس از دیووک اوریگی است. این بازیکن ۲۱ ساله که قراردادی ۵ ساله با تیم استفانو پیولی امضا کرده است، ۸ بار برای بلژیک به میدان رفته است و در سه فصل گذشته با باشگاه خود عنوان قهرمانی بلژیک را به دست آورده است. میلان امیدوار است که او پدیده این فصل لیگ شود.

پائولو دیبالا (رم)
انتظار می رفت مهاجم آرژانتینی پس از  پایان کار در یووه با اینتر قرارداد ببندد اما بازگشت لوکاکو  به این معنی بود که آنها قادر به خرید او نیستند. مورینیو، دیبالا را متقاعد کرد که از شانسش استفاده کند و دستمزدش را کاهش دهد. این بازیکن آرژانتینی پس از جدایی از یوونتوس به دلیل پایان قراردادش، به صورت آزاد به جمع رمی‌ها پیوست. دیبالا قراردادی سه ساله با رم امضا کرد که بند فسخ آن ۲۰ میلیون یورو است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها