به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۵۱۹۸۶

رقابت آقای گلی در بوندسلیگا حساس تر از قبل

رقابت آقای گلی در بوندسلیگا حساس تر از قبل
گروه ورزشی: با رفتن دو فوق ستاره از بوندسلیگا اکنون رقابت آقای گلی در این لیگ حساس تر و البته غیر قابل پیش بینی تر از قبل شده است.به گزارش ایسنا، روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند با رفتن از بوندسلیگا، راه را برای دیگر مهاجمانی که می خواهند آقای گل بوندسلیگا شوند هموار کردند. حالا رقابت برای این مهم در بوندسلیگا حساس تر از قبل شده است.
 
سادیو مانه به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی در بایرن گزینه اصلی آقای گلی در لیگ است. آنتونی مودسته که به عنوان جانشین  ارلینگ هالند در بوروسیا دورتموند خریداری شد می‌تواند نفر بعدی باشد. پاتریک شیک و کریستوفر نکونکو که در بایر لورکوزن و لایپزیگ هستند هم گزینه های محتمل آقای گلی هستند. شاید هم تیمو ورنر که از چلسی به لایپزیگ برگشته است به این مهم برسد.

لواندوفسکی پس از پنج موفقیت متوالی بوندسلیگا را ترک کرد. ورنر در نشست خود گفت:  بعد از اینکه لواندوفسکی لیگ را ترک کرد،  پست مهاجمان در آلمان بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.لواندوفسکی که به بارسلونا رفت، در واقع نظرش را درباره آقای گل فصل جدید گفت. او در مصاحبه Sport۱ گفت: هالر نامزد اصلی آقای گلی خواهد بود. اما سباستین هالر که دورتموند او را با مبلغ ۳۱ میلیون یورو به خدمت گرفت و به عنوان جانشین هالند (منچستر سیتی) در نظر گرفته شده بود، ماه ها به دلیل تومور بیضه از میادین دور خواهد بود.

لواندوفسکی گفت: بیماری او خیلی بد است. امیدوارم او خوب شود و به زودی او را در زمین بازی ببینیم. در غیر این صورت، بایرن به اندازه کافی بازیکنان دارد که می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند.جمال موسیالا، سرژ گنابری یا توماس مولر در کنار سادیو مانه از بایرن مونیخ گزینه های آقای گلی هستند. مودسته جانشین هالر در دورتموند سال گذشته با ۲۰ گل برای کلن پشت سر لواندوفسکی، شیک و هالند در جدول گلزنان بود. او می تواند امسال رکورد خود را بهبود ببخشد.

در ۲۰ سال گذشته تنها چهار گلزن برتر بوندسلیگا، آلمانی بودند. میروسلاو کلوزه ۲۰۰۶، ماریو گومز ۲۰۱۱، استفان کیسلینگ ۲۰۱۳ و الکس مایر ۲۰۱۵. اکنون در سال جام جهانی همه نگاه‌ها به تیمو ورنر است و باید دید این مهاجم آلمانی می تواند آقای گل بوندسلیگا شود یا خیر.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها