به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۵۲۰۰۴

اپل امسال ۹۰ میلیون آیفون ۱۴ عرضه خواهد کرد

اپل امسال ۹۰ میلیون آیفون ۱۴ عرضه خواهد کرد
گروه فناوری:ظاهرا اپل از تامین کنندگان خود خواسته مشابه سال گذشته، ۹۰ میلیون دستگاه آیفون جدید برای سال ۲۰۲۲ بسازند.بلومبرگ در گزارش جدیدی گفت که حتی با وجود کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری، شرکت اپل به تامین کنندگان خود اعلام کرده که همان تعداد واحد آیفون را که سال گذشته ساخته بودند برای امسال هم تولید کنند.

گویا مثل سال قبل، از گوشی آیفون ۱۴ نیز ۹۰ میلیون گوشی تولید خواهد شد و در ترکیب با مدل‌های قدیمی تر، انتظار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۲، ۲۲۰ میلیون گوشی تولید کند. این عدد تقریبا همان تعدادی است که اپل در سال گذشته مونتاژ کرده بود.تحلیلگران IDC انتظار دارند فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ به میزان ۳.۵ درصد کاهش یابد، اما علیرغم این پیش بینی، اپل به اندازه کافی نسبت به فروش آیفون احساس مثبتی دارد، چون می‌خواهد تولید جدیدترین مدل‌های آیفون خود را نسبت به سال گذشته ثابت نگه دارد.

شرکت اپل همچنان روی مشتریان خود حساب کرده تا به دنبال خرید یک گوشی ممتاز باشند. همچنین اپل علاوه بر داشتن پایگاه مشتریان پرجمعیت، از حذف هواوی از بازار نیز بهره می‌برد.اپل معمولا هر سال ۷۵ میلیون دستگاه آیفون جدید سفارش داده بود تا اینکه سال گذشته از تأمین کنندگان درخواست کرد ۹۰ میلیون دستگاه تولید کنند.
برچسب ها: آیفون ۱۴
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها