به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۵۲۰۴۲

استقلال با مهدی قایدی کهکشانی‌تر از همیشه

استقلال با مهدی قایدی کهکشانی‌تر از همیشه
گروه ورزشی: ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورودی این تیم برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود. بعد از شروع ناامیدکننده استقلال در فصل نقل و انتقالات که با از دست دادن سرمربی قبلی و تأخیر در انتخاب سرمربی جدید همراه بود، اکنون به نظر می‌رسد مدیران استقلال بهترین پایان‌بندی ممکن را برای هواداران استقلال کارگردانی می‌کنند! معرفی زودهنگام سجاد شهباززاده توسط باشگاه استقلال هرچند تا حدودی فشارشکنِ انتقادات هواداران از مدیریت این باشگاه بود، اما بازگشت کاوه رضایی به‌عنوان بمب نقل و انتقالاتی استقلال تا پیش از هفته گذشته به شمار می‌رفت.
 
 
اتفاقی که با جدایی امیرحسین حسین‌زاده کمی در حاشیه رفت اما آبی‌ها با دو بمب نقل و انتقالات، به نظر یک شرایط رؤیایی برای ساپینتو مهیا خواهند کرد. رسمی‌شدن پیوستن محمد محبی به باشگاه استقلال، یکی از بهترین اخبار نقل و انتقالاتی برای هواداران استقلال محسوب می‌شد. در حالی ‌که باشگاه استقلال به‌صورت رسمی از عقد قرارداد با محمد محبی خبر داد تا یکی از بزرگ‌ترین اخبار نقل و انتقالات تابستانی به واقعیت بپیوندد، شمارش معکوس برای منفجر شدن بمب ساعتی فوتبال ایران آغاز شده: مهدی قایدی! ستاره دوست‌داشتنی و ریزنقش فوتبال ایران که حضورش در فوتبال امارات با انتظارات اولیه‌اش مطابقت نداشت، حالا عزم بازگشت به ایران را دارد و با پیشرفت مذاکرات مدیران استقلال با همتایان اماراتی، فاصله چندانی تا حضور در جمع شاگردان ساپینتو ندارد تا یکی از هجومی‌ترین استقلال‌های تاریخ لیگ ‌برتر در اختیار مرد پرتغالی قرار بگیرد.

قایدی روزهای خیلی خوبی را در دوران استرا پشت سر گذاشت و بعد از آن هم یکی از بهترین شاگردان مجیدی بود، اما این بازیکن با پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی‌ها به این کشور رفت هر چند به‌دلیل اینکه در امارات غرق در فضای مجازی شد؛ اصلاً روزگار موفقی در لیگ امارات نداشت و حالا به‌دلیل اینکه اماراتی‌ها رغبتی برای تمدید قرارداد فوتبالیست ریزنقش استقلال ندارند، قرار است با پیشنهاد باشگاه استقلال به این تیم بازگردد. اگر مهدی قایدی به جمع استقلالی‌ها ملحق شود؛ این تیم خط حمله طوفانی خواهد داشت. استقلال تقریباً در فصل نقل و انتقالات برنده شد و توانست تا حدود زیادی خواسته هوادارانش را برآورده کند.

تیم قهرمان قطعاً باید در لیگ برتر شخصیت خود را حفظ کند و هواداران استقلال توقع دارند ساپینتوی پرتغالی بتواند وارث خوبی برای قهرمانی که فرهاد به یادگار گذاشت، باشد. باید دید با بازیکنانی که استقلال در فصل جاری جذب کرد، سرنوشت تیم قهرمان چه می‌شود؟ اما برای هوادارانی که قایدی را باشوی کوچک می‌دانند و شماره ۱۰ را برازنده این بازیکن خوش تکنیک، خبر بازگشت او به لیگ برتر ایران می‌تواند آنها را هر چه بیشتر امیدوار به قهرمانی پی در پی کند. البته مهدی قایدی در ایران باید سبک زندگی ورزشی‌اش را عوض کند، برای ساپینتو که حساسیت خاصی روی حضور بازیکنان در فضای مجازی دارد، فعالیت بیش از حد قایدی و همسرش در فضای مجازی می‌تواند برای او دردسر بزرگی ایجاد کند.

قایدی یک بار به‌دلیل حاشیه‌هایی که اطراف خود داشت، فاصله زیادی با موفقیت و رسیدن به پیراهن تیم ملی گرفت و این حسرت بزرگ در دل او باقی ماند، اما در آستانه جام جهانی هر چقدر او بتواند همراه استقلال در لیگ برتر بدرخشد، می‌تواند به پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی قطر نزدیک‌تر شود. در فصل بیست و دوم این فضا برای بازیکنانی که قدم به تیم قهرمان گذاشته‌اند مهیا شده تا آنها بتوانند هم محبوب هواداران شوند و هم خودشان را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنند. قایدی هم به هنگام بازگشت با حضور مشاوران قوی می‌تواند سبک زندگی خود را طوری تنظیم کند که بتواند هم ساپینتوی پرتغالی را راضی نگه دارد و هم نماینده استقلال در جام جهانی باشد.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها