کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکبرپور: استقلال در جناح راست ضعف دارد

ایلنا , 22 مرداد 1401 ساعت 11:17


گروه ورزشی: علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره شکست این تیم در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: استقلال هنوز شرایط ایده آل را ندارد. برخی از بازیکنان تیم از لحاظ بدنی هنوز شرایط ایده ال را ندارند و فکر می کنم تیم از هفته سوم به بعد شرایط بهتری را بدست بیاورد.

 
وی در خصوص شکست استقلال در هفته نخست ادامه داد: اولین بازی بوده و این اتفاقات برای همه پیش می‌آید. امیدوارم در ادامه کار با اضافه شدن بازیکنان دیگر، به شرایط خوب خودشان برسند. به نظرم استقلال هنوز نقاط ضعفی دارد که پوشش نداده به خصوص در جناح راست که با جدایی وریا غفوری هنوز بازیکنی در این پست به خدمت گرفته نشده است.اکبرپور افزود: درست است در خط حمله مهاجمان خوبی حضور دارند ولی در جناح راست فقط صالح حردانی به طور تخصصی حضور دارد و کادر فنی باید چاره ای بیاندیشد

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: با همه این اتفاقات شک نکنید استقلال مانند سال‌های گذشته جزو مدعیان خواهد بود. اولین بازی بود و شرایط اینطور شد اما در آینده می‌توانیم امیدوار باشیم که بین مدعیان قرار بگیرد.
اکبرپور در حصوص اینکه استقلالی‌ها معتقدند داور در جریان بازی اشتباهاتی را داشت بیان داشت: اگر سیستم کمک داور ویدئویی را به فوتبالمان نیاوریم باید بازهم شاهد این باشیم که خیلی از تیم‌ها ضرر می‌کنند و خیلی از تیم‌ها سود می‌برند. اشتباهات داوری سال به سال هم نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده است.


کد مطلب: 352076

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/352076/اکبرپور-استقلال-جناح-راست-ضعف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir