به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۵۲۰۸۹

داورزنی:‌ والیبال، بزرگ‌تر از افراد و رئیس است

داورزنی:‌ والیبال، بزرگ‌تر از افراد و رئیس است
گروه ورزشی:رئیس فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان قدیمی انتظاراتی دارند که شاید با شرایط تیم ملی سازگار نباشد؛ والیبال، بزرگ‌تر از افراد و رئیس است و باید به منافع ملی فکر کنیم.محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد اعتراض شدید محمد موسوی به شرایط اردوی تیم ملی و ترک تیم اظهار داشت: ۸۰ درصد بودجه فدراسیون توسط خود ما تامین می‌شود و بسیار علاقمندیم تیم‌های ملی در شرایط ایده‌آل باشد و برای بازیکنان حاضر در اردو، هر چی می‌توانیم انجام دهیم. در این بین ما باید اولویت‌بندی انجام دهیم. مدیریت هزینه، بسیار مهم است.
 
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما در سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و امسال نیز ۲.۵ میلیارد از وزارت ورزش، بیش از یک میلیارد تومان از کمیته ملی المپیک و ۳۰ میلیارد تومان هم از منابع خودمان خرج کرده‌ایم.داورزنی در مورد کمبود مکمل‌های ورزشی و نبود فیزیوتراپ مورد اعتماد فدراسیون در تیم ملی که توسط محمد موسوی مطرح شد به رادیو تهران گفت:‌ ما حدود چند صد میلیون با توجه به درخواست تیم‌ها، مکمل تهیه کرده‌ایم و حتی مقدار زیادی را هم با توجه به منقضی شدن تاریخ مصرف، معدوم کردیم. فیزیوتراپ تیم ملی هم باید مورد تایید فدراسیون جهانی باشد. ما تعدادی فیزیوتراپ را به فدراسیون جهانی معرفی کردیم که برخی از آنها به دلایل شخصی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. ما حتی با توجه به نیاز تیم از فیزیوتراپ‌های بلغارستانی و لهستانی در سفرهای خارجی استفاده کردیم. نمی‌توان همه مسائل را با جزئیات مطرح کرد ولی ناراحتیم که برای پشتیبانی تیم به شرایط مطلوب نرسیدیم.

او تصریح کرد: خیلی به این گونه مسائل نپردازید چون این اتفاقات در همه جای دنیا می‌افتد و بازیکنان قدیمی انتظاراتی دارند که شاید با شرایط تیم ملی سازگار نباشد. والیبال، بزرگ‌تر از افراد و رئیس است و باید به منافع ملی فکر کنیم. همه باید مثل سرباز در خدمت کشور باشیم. کار را نمی‌توان متوقف و مسائل را باید مدیریت کرد تا به همه آنها پرداخته شود.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها