به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۵۲۱۱۳

علی‌نژاد: شکست دادن استقلال کار بزرگی نبود

علی‌نژاد: شکست دادن استقلال کار بزرگی نبود
گره ورزشی:وینگر تیم فوتبال سپاهان از عملکرد خوبش مقابل استقلال و برتری تیمش در این بازی صحبت کرد.
به گزارش ایلنا محمد علی‌نژاد در خصوص دیدار مقابل استقلال و برتری در این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم به نتیجه‌ای که دنبالش بودیم برسیم. نیمه اول در حد انتظار نبودیم ولی با توجه به صحبت‌های بین دو نیمه آقای مورایس و توصیه‌های فنی که داشتند در نیمه دوم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و به گل برسیم و سه امتیاز این بازی را مال خودمان کنیم.
 
وی در مورد صحبت‌های بین دو نیمه مورایس با بازیکنان توضیح داد: بخشی از این صحبت‌ها فنی بود و اشاره به نقاط ضعف تیم حریف داشت و خیلی دقیق نمی‌توانم توضیح دهم چون مربوط به مسائل تاکتیکی تیم است و بخشی دیگر هم مسائل روحی و روانی بود و ایشان سعی داشتند روحیه بازیکنان را برای نیمه دوم بالا ببرند که موفق هم بودند.

وینگر سپاهان در مورد اینکه توانست در حضور تعداد زیادی بازیکن مطرح در سپاهان خودش را به مورایس تحمیل کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد، گفت: من همیشه تمرکزم روی کارم است و سعی می‌کنم در تمرینات بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و سرمربی هم وقتی می‌بیند یک بازیکن تلاش می‌کند و آماده است از او استفاده می‌کند. این را هم بگویم که ما یک تیم کامل هستیم و موفقیت تیم برایمان در درجه اول مهم است و خیلی درگیر اینکه چه کسی بازی کند یا نکند نیستیم.

علی‌نژاد در مورد عملکرد خوبش در این بازی خصوصاً روی گل اول عنوان کرد: در مورد عملکرد خودم نمی‌توانم نظر بدم و کادرفنی سپاهان و هواداران تیم باید اظهار نظر کنند که از عملکرد من راضی هستند یا نه. اینکه روی گل اول تاثیرگذار بودم باعث خوشحالی من است و امیدوارم بتوانم همیشه برای سپاهان بازیکن مفیدی باشم.

وی در مورد توپ گیری‌اش از سیلوا، مدافع استقلال روی صحنه گل، گفت: من خودم در سبک بازی‌ام به کارهای این چنینی علاقه دارم و فکر می‌کنم در طول فصل بازهم از من عملکرد های این چنینی خواهید دید.وینگر سپاهان در مورد اینکه برتری مقابل استقلال در تهران کار بزرگی برای این تیم بود، خاطرنشان کرد: قبول ندارم که شکست دادن استقلال کار خیلی بزرگی است. درست است که آنها تیم خوبی هستند ولی سپاهان هم تیم بزرگی است و این اصطلاح را قبول ندارم که کار خیلی بزرگی کردیم.

علی‌نژاد در مورد عدم حضور تماشاگران در این بازی که به سود سپاهان تمام شد، گفت: فوتبال زیبایی‌اش به حضور تماشاگران است و اینطور هم نیست که به سود تیم ما شده باشد. من خودم دوست داشتم تماشاگران در این بازی بودند و در حضور آنها بازی قشنگ تر می‌شد و اگر در حضور تماشاگران این سه امتیاز را کسب می‌کردیم خیلی دلچسب‌تر بود.

وی در مورد اینکه با این پیروزی هواداران سپاهان به کسب قهرمانی امیدوار شدند، عنوان کرد: هنوز خیلی زود است در مورد قهرمانی بخواهیم صحبت کنیم و تازه هفته اول لیگ است. ما تمرکزمان را هفته به هفته روی همان بازی می‌گذاریم و به انتهای فصل فکر نمی‌کنیم. الان استقلال را شکست دادیم و همه فکرمان بازی بعدی با نساجی است که از این دیدار هم دست پر خارج شویم و وقتی هفته به هفته جلو برویم و نتایج خوبی کسب کنیم طبیعتاً آخر فصل به عنوان خوبی هم خواهیم رسید.

وینگر سپاهان در رابطه با بازی هفته بعد مقابل نساجی در ورزشگاه نقش جهان و مقابل هواداران، گفت: لحظه شماری می‌کنیم برای اولین بازی خانگی در حضور هواداران سپاهان و از آنها می‌خواهم مثل همیشه پشت تیمشان باشند و برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند و در حضور آنها بازی جذابیت بیشتری دارد و انگیزه بیشتری می‌گیریم. امیدوارم در هفته دوم مقابل نساجی هم پیروز شویم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها