به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۵۲۱۱۹

رونمایی ازترکیب احتمالی پرسپولیس درفولادشهر

رونمایی ازترکیب احتمالی پرسپولیس درفولادشهر
گروه ورزشی:یحیی گل‌محمدی در شرایطی که با توجه به محرومیت در اولین جدال فصل غایب است، تیمش را مهیای جدال با ذوب‌آهن کرده است.در دومین روز از هفته اول لیگ بیست و دوم، قرار است از پرسپولیس نیز رونمایی شود و سرخ‌ها در اولین گام برابر شاگردان مهدی تارتار قرار خواهند گرفت.
 
پرسپولیس که نقل و انتقالات پرماجرا و هیجان‌انگیزی را پشت سر گذاشته‌اند در شرایطی امروز اولین جدال خود را برگزار خواهند کرد که چند بازیکن این تیم به دلایل مختلف غایب خواهند بود. امید عالیشاه کاپیتان اول این تیم در فصل جدید اصلی‌ترین غایب سرخ‌ها در فولادشهر خواهد بود و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش تازه به خدمت گرفته شده این تیم نیز با توجه به محرومیت دومین غایب این تیم است.وحید امیری وینگر باتجربه پرسپولیس نیز بعد از عمل جراحی دیسک همچنان دور از میادین است و دیگر غایب سرخ‌هاست و حامد پاکدل نیز به دلیل مصدومیت بازی برابر ذوب‌آهن به طور قطع از دست داده است.با این شرایط ترکیب احتمالی پرسپولیس در اولین گام از فصل بیست و دوم را مرور خواهیم کرد؛

بیرانوند؛ بازگشت شماره یک محبوب
بیرانوند بار دیگر به اردوی سرخ‌ها بازگشته است. گلر محبوب هواداران این تیم که در دوره قبلی حضورش در جمع سرخ‌ها خاطرات شیرینی برای آنها ثبت کرده است و اکنون در بازگشت دوباره سودای بازگشت به روزهای درخشان گذشته و دستیابی به پیراهن شماره یک و فیکس تیم ملی در جام‌‌جهانی قطر را در ذهن دارد. او که مدعی اصلی رسیدن به بالاترین آمار کلین‌شیت در این فصل است، امیدوار است در اولین گام در فولادشهر این اتفاق را ثبت کند.

خط دفاع با ترکیب نو نوار شده
یحیی گل‌محمدی بعد از اینکه فصل گذشته را با ترکیبی متفاوت و تغییر یافته در هر بازی پشت سر گذاشت، اکنون با چهار خرید در خط دفاعی برای فصل جدید که سه نفر از آنها را در اختیار دارد (پورعلی‌گنجی محروم است)، آماده تقابل با ذوب‌آهن شده است. در این بازی احتمالا علی نعمتی در سمت چپ، دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست و گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی در قلب دفاعی برابر حریف قرار خواهند گرفت.

آماده‌باش مهندسان لیگ در خط میانی
در خط میانی اما سرخ‌ها خریدهای جذاب‌تری را به خود اختصاص داده‌اند. میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا اعضای فیکس این تیم نسبت به فصل گذشته هستند که برابر ذوب‌آهن نیز در ترکیب اصلی حاضر خواهند بود. پرسپولیس البته سینا اسدبیگی را نیز در این پست به خدمت گرفته و در اختلاف با ذوب‌آهن به واسطه این انتقال قرار گرفته‌ است و بعید است از وی به صورت فیکس سود ببرد.مهدی ترابی نیز به عنوان ستاره سرخ‌ها در فصول گذشته، بار دیگر در این فصل سودای درخشش را دارد و قطعا قادر خواهد بود معادلات را به سود خود تغییر دهد. هافبک تاثیرگذار سرخ‌ها که مدتی به دلیل مصدومیت از تمرینات آماده‌سازی پیش فصل دور بود، اکنون در آمادگی مناسبی در اختیار کادرفنی قرار دارد و باید دید چه نمایشی مقابل ذوب به اجرا خواهد گذاشت.سروش رفیعی و سعید صادقی نیز دیگر نفرات قابل توجه پرسپولیس در خط میانی برابر حریف محسوب می‌شوند. دو خرید تازه وارد پرسپولیس که توانسته‌اند در نقش بازیسازی و گلزنی نمایش خوبی را در گذشته به جا بگذارند و باید دید در اولین گام چه تاثیری در این تیم به جا خواهند گذاشت.

نگاه‌ها به مهاجم ازبک در خط حمله
در غیاب حامد پاکدل و مصدومیت جزیی مهدی عبدی، یحیی گل‌محمدی از تنها مهاجمی که در اختیار دارد باید برابر ذوب آهن سود ببرد. شرزود تمیروف که تنها گل دوران حضورش در پرسپولیس را برابر ذوب آهن ثبت کرده، با انگیزه تکرار این اتفاق و فاصله گرفتن از انتقادات بار دیگر با این انگیزه برابر حریف قرار خواهد گرفت و باید دید قادر به استفاده از موقعیت‌های احتمالی‌اش در این بازی خواهد بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند
فرشاد فرجی
گئورگی ولسیانی
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی فر
کمال کامیابی نیا
میلاد سرلک
سعید صادقی
سروش رفیعی
مهدی ترابی
شرزد تمیروف
دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس ساعت ۱۹ و با قضاوت موعود بنیادی‌فر در فولادشهر برگزار خواهد شد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها