به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۵۲۲۴۷

آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم

آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم
گروه ورزشی:سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد که بعد از جدایی از این تیم بازنشسته خواهد شد. او از ۶ تیمی سخن به میان آورد که شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. کارلو آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و علاوه بر قهرمان کردن تیم در لالیگا دوباره کهکشانی‌ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند.
 
آنچلوتی با قهرمانی در سوپر جام شمار جام‌های کسب شده را به عدد ۲۴ رساند. او گفت: من علاقه‌ای به شمردن جام‌هایی که به دست آورده‌ام ندارم. بعد از این که بازنشسته شدم این کار را انجام خواهم داد. فعلا فقط می‌خواهم که جام به دست آورم.او درباره خداحافظی خود از دنیای مربیگری گفت: حضور در رئال ایستگاه پایانی من خواهد بود. بعد از جدایی از رئال مادرید بازنشسته خواهم شد. مادرید اوج دوران کاری من است و طبیعی است که دوست داشته باشم که داستان مربیگری‌ام این‌جا و در چنین نقطه‌ای به پایان برسد.

آنچلوتی درباره هدف بعدی خود گفت: هدف اصلی من در فصل جاری قهرمان کردن دوباره رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. رئال تاریخ درخشانی در این رقابت‌ها دارد. باتوجه به ارزش و سختی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قطعا بالا بردن دوباره جام موفقیت بزرگی است و ما می‌خواهیم که این موفقیت را با این باشگاه خاص دوباره تجربه کنیم. در رئال مادرید بازیکنان بزرگ و باکیفیتی بازی می‌کنند که رفتار دوستانه‌ای بین آن‌ها وجود دارد و تواضع لازم را هم دارند. کیفیت فنی در رئال موج می‌زند و عنصر انسانی هم در تیم نهادینه شده است. این امر در رئال واقعا بی‌نظیر است.

او درباره این سوال که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در جام جهانی را دارند، گفت: برزیل و فرانسه قوی‌ترین تیم‌ها هستند و بیش‌ترین شانس را برای قهرمانی دارند. بعد از این دو تیم نوبت به آرژانتین می‌رسد. مسی همواره شانس درخشش دارد. اسپانیا، انگلیس و آلمان هم دیگر شانس‌های قهرمانی به ترتیب اولویت هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها