به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۵۲۲۶۰

استارت ناامیدکننده بارسلونا در لالیگا

استارت ناامیدکننده بارسلونا در لالیگا
گروه ورزشی: بارسلونا در نخستین بازی فصل و در شبی که مقابل چشمان هوادارانش منتظر درخشش ستاره‌های جدید و یک پیروزی پرگل مقابل تیم وایکانو بود به یک تساوی غیرمنتظره رسید.در هفته اول لالیگا اسپانیا، بارسلونا که میزبان بود مقابل رایو وایکانو قرار گرفت ولی به تساوی بدون گل رضایت داد.
 
لواندوفسکی که اولین بازی فصل خود را تجربه می‌کرد، نتوانست مقابل تماشاگران پرشمار بارسایی گلزنی کند. رایو وایکانو نمایشی عالی مقابل شاگردان ژاوی نشان داد و توانست به خوبی مقابل حملات بارسلونا ایستادگی کند. سرخیو بوسکتس نیز در در دقیقه ۹۴ به دلیل زدن آرنج به صورت فالکائو از زمین مسابقه اخراج شد.

سرمربی آبی‌اناری‌ها از تساوی برابر رایو وایکانو ابراز ناراحتی کرد و از هواداران تیمش خواست که صبور باشند. ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید اعتراف کرد که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. خود را به محوطه جریمه حریف رساندیم اما فعالیت لازم را در این قسمت نداشتیم. تساوی نتیجه خوبی برای ما نیست با این حال باید به خود ایمان و اعتماد داشته باشیم و با تلاش زیاد پیش رویم.
 
او ادامه داد: رایو وایکانو به خوبی دفاع کرد. سنگربان این تیم چندین واکنش بسیار خوب داشت و سرنوشت ساز ظاهر شد. حریف تاکتیک بسیار خوبی داشت و اجازه نداد که ما زیاد توپ را به گردش درآوریم. ما هم لحظات مثبت در این بازی داشتیم و هم منفی. رایو وایکانو با بازی بسیار خوب خود شرایط را برای ما سخت کرد.ژاوی درباره درخشش ترشتگن در این بازی گفت: ترشتگن همواره در نقش ناجی ظاهر می شود. او امشب هم ما را با واکنش های خوب خود نجات داد و همواره به او ایمان دارم. نباید فراموش کرد که رطوبت و دمای هوا هم روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت.
 
سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: انتظارات بسیار بالا است و به صراحت بگویم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و از این تساوی ناراحت هستیم با این حال همه بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. از هواداران می‌خواهیم که صبور باشند و به این تیم اعتماد داشته باشند. باید این بازی را به خوبی تحلیل و بررسی کرد و در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شد.در ادامه این رقابت‌ها بامداد فردا ، رئال مادرید میهمان آلمریا است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها