به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۵۲۲۶۶

آقای میثاقی، آقای احمدی حالمان را بد کردید

آقای میثاقی، آقای احمدی حالمان را بد کردید
گروه ورزشی: در آغاز فصل جدید لیگ برتر، پرسپولیس و استقلال برای دریافت حق پخش تلویزیونی فشار آورده‌اند و این مساله باعث شده صداوسیما پیاده نظامش را در دفاع از خودش بسیج کند. در نتیجه محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی به عنوان مجری و گزارشگر بازی استقلال و سپاهان به صحنه آمدند و علیه مشروع‌ترین حق باشگاه‌ها نطق کردند.

مدام هم اصرار می‌کردند که: «صداوسیما حق پخش را داده.» می‌دانید منظورشان چیست؟ عرض می‌کنیم خدمت‌تان؛ ارزش کل آگهی‌های پخش‌شده در زمان برنامه‌های ورزشی پنجاه میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با نسبت هفتاد به سی به سود تلویزیون تقسیم خواهد شد. در نتیجه کل سهم سالانه وزارت ورزش پانزده میلیارد تومان است که باید آن را بین همه فدراسیون‌ها و همه تیم‌ها در تمام رده‌های سنی تقسیم کند.

بعد فکر می‌کنید چقدر از این پول به پرسپولیس و استقلال می‌رسد؟ خداوکیلی این «حق پخش» است؟ یعنی امثال میثاقی و احمدی که صبح تا شب سرشان توی اخبار خارجی است، نمی‌دانند ارزش واقعی حق پخش فوتبال ایران چقدر است؟ آیا اینها نمی‌دانند لیگ امارات بابت حق پخش سالی هزار میلیارد تومان پول می‌گیرد؟ چرا، می‌دانند، اما الان نفع‌شان ایجاب می‌کند که برای روسای‌شان در صداوسیما سینه چاک بدهند. کاش هیچ‌وقت، هیچ‌کس مجبور نشود برای حفظ منفعتش، اینطور بی‌محابا از ظلم دفاع کند. اگر قادر نیستید طرف مظلوم بایستید، لااقل برای ظالم کف نزنید
مرجع : ورزش مدیا
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها