به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۵۲۲۷۹

چگونه بهترین اسکیت برد را آنلاین بخریم؟

گروه کسب و کار : یکی از وسایل ورزشی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که در بین همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، اسکیت برد است. علاقه‌مندان به ورزش اسکیت‌سواری قبل از خرید بهترین اسکیت برد باید هدف خود را از انجام این ورزش جذاب مشخص‌‌کنند‌؛ زیرا این وسایل ورزشی دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند‌‌. در ادامه برای انتخاب بهترین اسکیت برد با ما همراه باشید.
چگونه بهترین اسکیت برد را آنلاین بخریم؟
یکی از وسایل ورزشی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که در بین همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و از یک تخته به همراه چهار چرخ تشکیل شده‌است، اسکیت برد نام دارد. علاقه‌مندان به ورزش اسکیت‌سواری قبل از خرید بهترین اسکیت برد باید هدف خود را از انجام این ورزش جذاب مشخص‌‌کنند‌؛ زیرا این وسایل ورزشی دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند‌‌. در واقع اسکیت برد مورد نیاز یک ورزشکار حرفه‌ای با ورزشکاران مبتدی متفاوت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم قبل از خرید بهترین اسکیت برد و نحوه خرید آنلاین آن از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی توضیح دهیم.
اما قبل از هر چیز باید برند مطرح اسکیت برد یعنی  اسکیت برد المنت را به شما عزیزان معرفی کنیم.که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می‌تواند به خوبی نیازهای یک اسکیت برد سوار را مرتفع سازد. با ما با ادامه مطلب همراه باشید.

images_1660200375.jpg

آشنایی با شکل ظاهری و انواع اسکیت برد
همه اسکیت بردها از قسمت‌های مختلفی شامل تخته اسکیت برد، چرخ‌، واشر، پیچ و مهره، صفحه پایه، مهره محور، یاتاقان و غیره ساخته شده‌اند و طراحی و ساخت هر یک از آن‌ها با توجه به نوع استفاده متفاوت است. اولین نکته‌ای که افراد در زمان خرید بهترین اسکیت برد باید به آن توجه داشته‌باشند این است که هدف از خرید این وسیله ورزشی چیست؟ برخی از افراد اسکیت برد را برای تفریح خریداری می‌کنند و برخی دیگر قصد دارند مانند یک ورزشکار حرفه‌ای با آن حرکات فنی انجام دهند؛ بنابراین برای ورزش تفریحی خرید اسکیت برد ارزان مناسب است و برای ورزش حرفه‌ای اسکیت بردهای پیشرفته و گران پیشنهاد می‌شوند. جالب است بدانید که شکل ظاهری اکثر اسکیت بردها مستطیلی و دو سر آن‌ها به حالت نیم‌دایره‌ای ساخته شده‌است. در اصطلاح به این نوع وسایل ورزشی popsicle یا اسکیت برد چوب بستنی هم گفته می‌شود.
البته کارخانه‌های تولیدکننده این وسیله ورزشی از جمله شرکت تولید کننده اسکیت برد دیسپلی Dispaly از طرح‌های فانتزی و جذاب دیگری هم برای طراحی و تولید اسکیت برد استفاده می‌کنند‌. انواع اسکیت برد شامل اسکیت برد معمولی، لانگ برد و اسکیت کروز است. پرفروش‌ترین نوع این وسایل ورزشی اسکیت بردهای معمولی هستند. لانگ بردها بلندترین نوع اسکیت برد محسوب می‌شوند و برای حرکت در مسیر ناهموار با سرعت بالا طراحی‌شده‌اند‌. اسکیت کروز نیز اندازه‌ متوسطی دارد و برای اسکیت سواری در خیابان‌ها مناسب است‌.

images_1660200377.jpg

معرفی نکات مهم در زمان خرید بهترین اسکیت برد
برای خرید بهترین اسکیت برد باید به چند نکته مهم توجه داشته‌باشید. در ادامه این بخش از مقاله به این نکات اشاره خواهیم کرد.
•    توجه به جنس تخته اسکیت برد
اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید اسکیت برد حتما باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس و اندازه تخته این وسیله ورزشی است. هرگز نباید گول تبلیغات یا نام برند را بخورید. تخته‌ای که قرار است با آن اسکیت سواری کنید، باید دارای جنس مقاوم و بسیار مستحکمی باشد تا در زمان انجام حرکات ورزشی و پرش‌ها آسیب نبیند.

•    توجه به پهنای تخته اسکیت برد
یکی دیگر از نکات مهم در خرید بهترین اسکیت برد، توجه به عرض و پهنای تخته ‌است. عرض تخته با کیفیت اجرای حرکات ورزشی رابطه مستقیمی دارد. زمانی که عرض تخته اسکیت برد مناسب باشد‌، ورزشکار با تسلط بیشتری تعادل و ثبات خود را حفظ کرده و به انجام حرکات نمایشی می‌پردازد. در زمان خرید آنلاین اسکیت برد، حتما تناسب سن فرد و پهنای تخته را در نظر داشته‌باشید. برای افراد بزرگسال مبتدی عرض تخته بهتر است حداقل بیست سانتی‌متر و طول آن 70 سانتی‌متر باشد.

•    توجه به میزان شیب صفحه اسکیت برد
بعد از بررسی جنس تخته و اندازه طول و عرض اسکیب برد، نوبت به چک‌کردن میزان شیب صفحه این وسیله ورزشی می‌رسد. برای خرید بهترین اسکیت برد برای افراد حرفه‌ای شیب صفحه باید بیشتر باشد و برای افراد مبتدی صفحاتی با شیب کم مناسب‌تر هستند. شیب صفحه اسکیت برد به ورزشکاران کمک می‌کند که با کنترل روی تعادل و ثبات خود بتوانند حرکات پرشی و چرخشی را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند و به‌راحتی بتوانند از موانع و ارتفاعات پرش داشته‌باشند.

•    توجه به چرخ‌های اسکیت برد
یکی دیگر از نکات مهم در خرید بهترین اسکیت برد توجه به سختی، نرمی، بزرگی و کوچکی اندازه‌ چرخ‌ها است. اسکیت برد مناسب افراد مبتدی دارای چرخ‌هایی با درجه سختی متوسط بین 96 a الی 99 a است. اندازه چرخ اسکیت برد برای افراد مبتدی باید متوسط باشد؛ زیرا چرخ‌های بزرگ حرکت پرسرعتی دارند و برای افراد تازه‌کار مناسب نیستند. ورزشکاران حرفه‌ای معمولا برای انجام حرکات نمایشی جذاب اسکیت بردهایی می‌خرند که دارای چرخ‌های نرم و بزرگ‌تری هستند.



•    بررسی کیفیت یاتاقان‌های اسکیت برد
فاکتور مهم دیگری که در خرید اسکیت برد از اهمیت زیادی برخوردار است، کیفیت یاتاقان‌های این وسیله‌است. یاتاقان باعث اتصال چرخ‌ها به تیغه محور می‌شود. این بخش از اسکیت برد تاثیر بسیار زیادی در روان‌تر‌شدن چرخ‌ها و افزایش طول عمر اسکیت برد دارد. برای اطمینان از کیفیت یاتاقان‌های اسکیت برد از برندهای مطرح مانند اسکیت برد المنت، اسکیت برد مایت خریداری کنید. برای جلوگیری از وارد‌شدن آسیب به یاتاقان‌ها و افزایش طول عمر اسکیت برد، مانع از خیس‌بودن مداوم این وسیله شوید‌؛ زیرا رطوبت کیفیت یاتاقان‌ها را کاهش می‌دهد‌.

•    توجه به‌ استحکام تیغه‌ها
اتصال چرخ‌ها و یاتاقان‌ها به صفحه اسکیت برد بر عهده تیغه ‌است. جنس تیغه تاثیر زیادی در استحکام اسکیت برد دارد و برای خرید بهترین اسکیت برد باید به جنس تیغه توجه ویژه‌ای داشته‌باشید. اکثر تیغه‌های باکیفیت و مقاوم از جنس فلز و آلیاژ آلومینیوم ساخته‌شده‌اند‌.

•    توجه به قیمت اسکیت برد
قیمت اسکیت برد به عوامل مختلفی مانند جنس یا متریال به‌کاررفته، برند تولید‌‌کننده و مدل آن بستگی دارد. اسکیت برد ارزان قیمت برای افراد مبتدی معمولا مناسب‌تر است و افراد حرفه‌ای باید هزینه بیشتری برای خرید بهترین اسکیت برد بپردازند. برای خرید اسکیت برد ارزان سعی کنید به سراغ برندهایی بروید که کیفیت آن‌ها به اثبات رسیده‌است.

•    انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر
آخرین نکته‌ای که برای خرید بهترین اسکیت برد به‌صورت آنلاین باید مورد توجه قرار گیرد، معتبر‌بودن فروشگاه اینترنتی‌ است که برای خرید انتخاب می‌کنید‌. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی در حوزه فروش تجهیزات ورزشی مانند اسکیت برد پسرانه، اسکیت برد دخترانه، اسکیت برد مایت ، اسکیت برد دیسپلی و اسکیت برد المنت مشغول فعالیت هستند؛ اما برای خرید اسکیت‌ بردهای اصل و باکیفیت همواره باید اعتبار فروشگاه را مد نظر قرار دهید. همه فروشگاه‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و محصولات متنوعی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها