کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امباپه: رئال مادرید ماشین توپ طلاست

23 مرداد 1401 ساعت 13:33


گروه ورزشی: ستاره پاری سن ژرمن در مورد جایزه سال 2022 صحبت کرد.به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه یکی از 30 بازیکنی است که نامزد دریافت توپ طلای 2022 شده و او درباره این جایزه صحبت کرده و توضیح داده که افراد مورد علاقه او برای بردن آن چه کسانی هستند.

مهاجم فرانسوی معتقد است که کریم بنزما شانس زیادی برای کسب افتخار فردی دارد، در حالی که امباپه همچنین در مورد اینکه چگونه بسیاری از بازیکنان رئال مادرید این جایزه را کسب می‌کنند، صحبت کرد.امباپه گفت: "سه نفر برتر از نظر من؟ می توانم بگویم بنزما، خودم و سادیو مانه. بنزما در 34 سالگی بهترین فصل زندگی خود را سپری کرد و در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعیین کننده بود. اگر او آن را نبرد، من برای همیشه دیگر به توپ طلا اعتقاد ندارم. رئال مادرید ماشین توپ طلا است، باید این را اعتراف کنید."

امباپه در ادامه از شانس خود برای بردن این جایزه گفت. او گفت: "مهم است که پاهایم را روی زمین نگه دارم اما من متقاعد شده ام که روزی می توانم توپ طلا را در حالی که در پاری سن ژرمن هستم، ببرم. وقتی بازیکنان می گویند که به توپ طلا اهمیت نمی دهند، ریاکارانه است، همانطور که همه ما در مورد آن فکر می کنیم. ما در مورد تیم و جمع صحبت می کنیم زیرا این می تواند جاه طلبی ما را استتار کند، اما اگر صادق باشید، مهم است. من قبلاً از اینکه فقط در میان 10 نفر برتر بودم خوشحال بودم. اکنون مرتباً در بین چهار یا پنج نفر برتر هستم."


کد مطلب: 352322

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/352322/امباپه-رئال-مادرید-ماشین-توپ-طلاست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir