به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۵۲۳۹۶

قطع آب در شهرکُرد وارد ششمین روز شد

گروه جامعه: در پی خارج شدن چشمه کوهرنگ از مدار تأمین آب آشامیدنی شهرکرد، مدیرعامل آبفای استان چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۲۳ مرداد از ادامه قطع آب در مرکز این استان و چند شهر دیگر و ده‌ها روستای منطقه خبر داد.
قطع آب در شهرکُرد وارد ششمین روز شد
بنا به گزارش‌ها، امروز ششمین روز است که ساکنان شهرکرد و این شهرها و روستاها آب ندارند و با تانکر به اهالی این مناطق آب آشامیدنی رسانده می‌شود! احمدرضا محمدی، مدیرعامل آبفای چهارحال و بختیاری، دلیل قطع چندین روزۀ آب در این استان را «کدورت آب چشمه کوهرنگ» اعلام کرده و گفته است این کدورت «به حدی است که هیچ تصفیه‌خانه‌ای قادر به تصفیه آب آن نیست».
این در حالی است که احمد راستینه، نماینده شهرکرد در مجلس، «ضعیف بودن زیرساخت‌های لازم برای انتقال آب و عدم وجود یک تصفیه‌خانه پیشرفته» را مهم‌ترین مسئله در این زمینه اعلام کرده است. دلیل کدورت و گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ که منبع تأمین آب شهرکرد و شهرهای اطراف آن است، بارندگی شدید و وقوع سیلاب‌های اخیر در شهرستان کوهرنگ اعلام شده است. به‌گفته مقامات دولتی، در حال حاضر، علاوه بر شهرکرد، چند شهر و ۶۵ روستای دیگر این منطقه هم آب ندارند و به مردم این شهرها و روستاها با تانکر آب رسانده می‌شود.
برچسب ها: شهرکُرد قطع آب

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۲۲:۰۹
مگر در گذشته بارندگی نبود؟ (391984)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها