به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۵۲۴۲۲

افشای کمک ۵۰میلیارد تومانی وزیر نفت به جمکران

افشای کمک ۵۰میلیارد تومانی وزیر نفت به جمکران
گروه اقتصادی: وزیر نفت جواد اوجی با تامین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی به منظور تکمیل ابنیه طراحی شده و تجهیزات مورد نیاز مسجد جمکران موافقت کرد.
مرجع : خبر فوری

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۹
کارواجبی جناب اوجی انجام دادن،شرم خوب چیزی هست
جناب اوجی (391995)
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۲:۳۷
این است نشانه ماندن و بذل و بخشش از حقوق زباله گردی فقرا چون بنام فقرا و بکام وزرا ولی کارگران جنوب در گرما میمیرن آقای وزیر (392000)
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۷:۴۵
تف بر این وزارت مگه تا چه حد انسانیت نزول میکنه بخاطر ماندن در قدرت و حفظ مقام چاپلوسی و..
بر اینگونه وزارت و مسئولیت مگر این بی شرفها از وضع بد اقتصادی مردم بی خبرند ؟ خدایا نسل این عوضیها را از ریشه بکن (392017)
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۸:۱۶
این بذل بخشش ها اصلا حلال نیست چرا شما ها معنی اولویت بندی را نمی‌فهمید. یعنی حلال نیییبیبست... (392018)
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۲۰:۱۹
ای کاش ممکن میشد برای مدتی وزیر نفت کشورمان را با وزیر نفت نروژ معاوضه کنیم؛ آنان برای پول نفتشان چه برنامه هایی دارند و ما با درایت و ژرف نگری مسئولان دلسوز و مردمی چه ولخرجی های می کنیم.
ای کاش خداوند هرچه زودتر اجازه ظهور به امام زمان می داد و به او میگفت معطل کردن مردم ایران بیش از این به صلاح نیست چون خیلی ها دارند از این آب گل آلود ماهی می گیرند، چه مبالغ هنگفت به اسم اماکن متبرکه می گیرند و در جاهایی که برای خلق الله غیر قابل تصور است خرج می کنند. (392022)
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۲۱:۲۱
قابل توجه وزیر محترم نفت
لطفاً جمله «چگونه نروژ ثروتمندترین کشور جهان شد؟» را در اینترنت جستجو و چند مقاله مرتبط را مطالعه فرمایید. امیدوارم قبول داشته باشید که سزاوار نیست در ایران که از بزرگترین منابع نفتی جهان برخوردار است بعضی از شهروندانش از خیلی از امکانات ضروری زندگی محروم باشند و حتی شبها بدون شام سر به بالین بگذارند. (392031)
جواد
Canada
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۰۶:۵۸
من تصورم بود سیاحتی زیارتی ها مسؤل این کارند.
پاچه خواری مانند وزیر قبلی بهداشت. (392045)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها