کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این تیم دست‌بردار کارلوس کی‌روش نیست

24 مرداد 1401 ساعت 11:11


گروه ورزشی:سرمربی سابق ایران محبوب هواداران باشگاه الاهلی مصر شد.کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با هدایت تیم ملی مصر در فوتبال این کشور تاثیر مثبتی را گذاشت.مربی پرتغالی در مدت ۷ ماه مربیگری در این تیم چندین بازیکن جوان و با استعداد را به فوتبال مصر معرفی کرد و موفق شد این تیم را به فینال جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ برساند ولی در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد و از قهرمانی بازماند.
 

کی روش بعد از آنکه نتوانست مصر را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند از این تیم جدا شد. اما با وجود رفتن سرمربی سابق ایران از فوتبال مصر ولی همچنان نامش در محافل ورزشی این کشور شنیده می شود.باشگاه الاهلی مصر پرافتخارترین باشگاه جهان با بیش از ۱۲۰ جام قهرمانی به دنبال کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران بود ولی در نهایت مربی پرتغالی به نظر می رسد پیشنهاد غول فوتبال مصر را رد کرد.

اما هواداران الاهلی با آغاز فصل جدید لیگ مصر دوباره خواهان جذب کارلوس کی روش شدند. یکی از کاربران مصری نوشت: باشگاه الاهلی باید در شرایط کنونی «سورایش» را از سمت مربیگری برکنار کند و سامی را به عنوان مربی موقت تا پایان فصل نگه دارد. دومین اقدام این است که کارلوس کی روش را در ابتدای فصل بیاورند.


کد مطلب: 352468

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/352468/این-تیم-دست-بردار-کارلوس-کی-روش-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir