به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۵۲۴۷۷

بهترین مارک کولر گازی

گروه کسب وکار: تابستان هرساله نسبت به سال های قبل گرمتر می شود و نیاز به کولر گازی هر ساله افزایش می یابد.آیا می خواهید اولین کولر گازی خود را بخرید و یا کولر گازی قدیمی خود را عوض کنید؟ آیا می‌پرسید بهترین مارک کولر گازی در ایران کدام است، تا بتوانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید. آنگاه شما جای درست آمده اید!
بهترین مارک کولر گازی
ما اینجا هستیم تا بهترین مارک کولر گازی در ایران را برای شما معرفی کنیم و هم چنین شما را راهنمایی کنیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای خرید بهترین کولر گازی کمک کنیم و حائز اهمیت است که همیشه که قبل از خرید، نظر متخصصین را دریافت کنید و این دقیقاً همان چیزی است که این مقاله برای آن آمده است.
کولر گازی در فصل های تابستان علی الخصوص در مناطق گرمسیری برای خنک کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد و می خواهیم برای شما ابتدا انواع کولر گازی ها را بیان کنیم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه ی هخود کولر گازی مورد نظر را انتخاب کنید.

انواع-کولر-گازی
انواع کولر گازی
کولرگازی ها، در 4 نوع مختلف طراحی و تولید می شود که عبارتند از:
کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی ایستاده
کولر گازی اسپلیت

کولر گازی پرتابل
برای توضیح و آشنایی بیشتر در مورد انواع کولر گازی ها با ما همراه باشید.

کولر گازی داکت اسپلیت
کولر گازی های داکت اسپلیت از دو قسمت تشکیل شده اند که عبارتند از کندانسور و فن و حائز اهمیت است که این نوع کولر گازی دو نوع مختلف اینورتر و معمولی دارد که در انواع مختلف ساخت و توزیع می شود و می توان این نوع کولر گازی را در سقف کاذب بدون هیچ نگرانی نصب کرد.

کولر گازی ایستاده
این نوع کولر گازی ها در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شود و در مکان هایی با متراژ هایی بزرگ، مثل کتابخانه هاو مراکز تجاری و فروشگاه ها و ..... مورد استفاده قرار می گیرد و لازم به ذکر است که این نوع کولر گازی ها به کولر گازی های زمینی نیز معروفند.

کولر گازی اسپلیت
یکی از کولر گازی هایی است که در بازار فروش از پرطرفدارترین ها و رد نتیجه از پرکاربردترین نوع کولر گازی محسوب می شود و در فضایی با متراژ چون می توان به دیوار نصب کرد از خواهان زیادی بر خوردار است.
کولر گازی پرتابل
کولر گازی های پرتابل که به سیستم تهویه ی مطبوع قابل حمل نیز معروف است و یک گزینه مقرون به صرفه برای کاربران محسوب می شود این نوع کولر گازی های قابل حمل از شلنگی استفاده می کنند که از پنجره خارج می شود و حائز اهمیت است که  واحدهای قابل حمل اغلب دارای چرخ هستند، بنابراین می توانید در صورت نیاز آنها را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید.
و در نتیجه لازم به ذکر است که نمایندگی جنرال گلد انواع مختلف کولر گازی را که در بند های بالا بیان شد در اندازه های مختلف برای مشتریان خود تولید و عرضه می کند.

فاکتورهای-حیاتی-در-انتخاب-بهترین-کولر-گازی
فاکتورهای حیاتی در انتخاب بهترین کولر گازی
انتخاب و خرید یک کولر گازی جدید برای خانه شما یک تصمیمی است که برای انتخاب بهترین گزینه با دقت زیاد همراه است. هنگامی که در منطقه ای زندگی می کنید که دمای این مناطق در فصال های گرم سال بالاست ، باید مطمئن شوید که کولر گازی را انتخاب کرده اید که بتواند خانه شما را خنک کند بدون اینکه مجبور باشید هزینه زیادی برای مصرف انرژی خود بپردازید. مهم است که کولر گازی را انتخاب کنید که بتواند به طور موثر کار کند، و این به معنای عبور از گزینه های مختلف و انتخاب یکی از آنها است که با شرایط شما مطابقت دارد که در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب کولر گازی مناسب برای خانه خود، در نظر بگیرید.

اندازه خانه شما
یکی از نکات مهم و تاثیر گذار متراژ منزلتان است که باید به یاد داشته باشید که اندازه خانه شما بیشترین تأثیر را بر کولر گازی انتخابی شما خواهد داشت و با نگاه کردن به اندازه خانه، گزینه های انتخابی خود را محدود کنید. اگر از یک کولرگازی استفاده می کنید که برای منزل شما خیلی بزرگ است، در نهایت هزینه بیشتری برای خنک کردن محیط خواهید و اگر از کولر گازی استفاده می کنید که برای فضای شما کوچکتر است، نمی تواند خانه شما را به خوبی خنک کند.

بهره وری انرژی
هزینه های گرمایش و سرمایش حدود 45 درصد از قبض های برق شما را شکل می دهد که به همین دلیل است که همیشه باید گزینه ای را انتخاب کنید که بازده انرژی مطلوبی داشته باشد که با توجه به این فاکتورها شما قادر خواهید بود یک کولر گازی کارآمدتر داشته باشید.

ضمانت نامه
شما در هنگام خرید کولر گازی انتخابی خود باید مطمئن شوید که دستگاهی که انتخاب می کنید دارای گارانتی است و چون لازم نیست نگران صرف هزینه زیادی برای تعمیر یا خرید یک دستگاه جدید باشید این کار به شما آرامش می دهد.

بهترین-مارک-کولر-گازی-در-ایران
بودجه
بودجه و قیمت کولر گازی از مهم ترین فاکتور های انتخابی به حساب می آید که شما وسوسه زیادی برای انتخاب ارزان ترین گزینه موجود خواهید داشت، اما باید به خاطر داشته باشید که قیمت پایین تر به این معنی است که چیزی را قربانی می کنید بلکه گزینه‌های گران‌تر معمولاً کارآمدتر هستند و معمولا از متریال های با کیفیت در ساخت و تولید این نوع کولر گازی ها استفاده می شود که باعث می شود هزینه بالا برود.
سر و صدا
داشتن یک کولر گازی با صدای بلند می تواند آزاردهنده باشد و گاهی اوقات باعث می شود صدای تلویزیون را افزایش دهید یا حتی هنگام صحبت با کسی فریاد بزنید به همین خاطر قبل از تصمیم به خرید، مطمئن شوید که آیا می توانید صدای تولید شده توسط  کولر گازی انتخابی را تحمل کنید یا خیر.

بهترین مارک کولر گازی در ایران
فاکتور های مهمی را که باید در انتخایب کولر گازی در نظر داشته باشید را به طور کامل بیان کردیم و حائز اهمیت است که شرکت جنرال گلد در سال های اخیر به دلیل تولید و عرضه ی محصولات با کیفیت و طول عمر طولانی به یکی از بهترین برند ها و مارک ها در ایران تبدیل شده است به طوری که به دلیل ارائه ی چنین محصولات با کیفیتی به یکی از برند های قابل اعتما در این زمینه محسوب می شود.

کلام آخر
در این مقاله برای شما بهترین مارک کولر گازی در ایران را به ظور کامل بیان کردیم و به این نتیجه رسیدیک که مارک جنرال گلد با تولید انواع کولر گازی های با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کرده است و به یکی از بهترین‌ها در ایران در زمینه ی کولر گازی تبدیل شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها