کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پودر میکروسیلیس

25 مرداد 1401 ساعت 7:44

گروه کسب و کار: پودر میکروسیلیس ماده‌ای است که واکنش پذیری بسیار بالایی دارد و می‌تواند افزایش خواص بتن را به‌همراه داشته باشد. رنگ این نوع ماده خاکستری و تا حدود زیادی شبیه به سیمان یا خاکسترهای بادی می‌باشد.


مؤسسه بتن آمریکا این ماده را به‌عنوان سیلیس غیر بلوری بسیار ریز تولید کرده و در کوره‌های قوس الکتریکی به‌همراه آلیاژهای سیلیسی یا سیلیسی به فلزی تولید می‌کند.زمانی‌که این ماده با سیمان مخلوط شود مقاومت بسیار زیادی را کسب کرده و سبب غیر نفوذپذیری بتن می‌شود.
پودر میکروسیلیس در واقع با تولید فلز مذاب، گازی بر پایه سیلیس منتشر میشود. این دود گازی، با باال آمدن، به سرعت سرد می‌شود و ذرات بسیار ریز و بیشکل و کروی شکل میدهد. پودر میکروسیلیس در یک محفظه جمع آوری میشود، که سیستمی برای فیلتر هوای گرم و گازهای خارج شده از کوره میباشد. این بخار گاز در کلکتورهایی به صورت پودر بسیار ریز به شکل ذرات کروی متراکم می‌شود.



ویژگی‌های اصلی پودر میکروسیلیس
پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی ماده شیمیایی بوده که به شکل به رنگ خاکستری است. در واقع به نوعی۱ محصول فرعی کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسیلیس است. این پودرها حاوی ۹۴ تا ۹۶ درصد از دی‌اکسید سیلیسیم هستند. دانه‌های پودری آن در محدوده بسیار ریزی از میکرون قرار دارند. به‌عبارت‌دیگر دانه‌بندی پودر میکروسیلیس هزار برابر در برابر ذرات سیمان ریزتر و نرم‌تر هست. این دوده سیلیسی با توجه به آنکه کاملاً ریزدانه است دارای سطحی با واکنش بسیار بالا بوده و برای افزایش برخی از خواص و ویژگی‌ها در بتن اضافه می‌شود.
زمانی‌که پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی به مخلوط بتن ترکیب شود باعث می‌شود تا دی‌اکسید سیلیسیم با محلول هیدروکسید کلسیم به درون بتن آزاد شده و منافذ بتن را ببندد. درنهایت کریستال سیلیکا کلسیم نامحلول را تولید کرده که باعث تراکم ساختار خمیر سیمان و افزایش مقاومت فشاری بتن می‌شود.

ویژگی‌های فیزیکی پودر میکروسیلیس
رنگ: پودر خاکستری یا خاکستری سفید نسوز: بیش از °C1600 
چگالی ظاهری: 320-700 کیلوگرم بر متر مکعب

کارایی پودر میکروسیلیس
پودر میکروسیلیس و بر کارایی بتن تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای دارد زمانی‌که چسبندگی بتن را افزایش دهد. این مسئله موجب کاهش اسلاپ در بتن شده و خاصیت پر کنندگی بتن در قالب توسط ویبره را افزایش می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر کارایی بتن توسط این میکرو سرویس‌ها افزایش پیدا کرده و باعث جلوگیری از آب انداخته گی و جدا شدگی بتن می‌شود. افزایش زمان گیرش و مقاومت بتن در ملات، افزایش ضریب ارتجاعی بتن، کاهش خزش بتن، کاهش نفوذپذیری بتن، افزایش دوام آن ازجمله کارایی‌هایی است که پودر میکرو سیلیس انجام می‌دهد. در نتیجه بتن‌ریزی در فصول تابستان و هوای گرم با استفاده از این نوع پودر را به بهترین نحو ممکن است صورت می‌گیرد.

مزایای استفاده از پودر میکروسیلیس در بتن
پودر میکروسیلیس میتواند به خوبی در فضای ذرات سیمان جای گیرد و دوغاب را متراکمتر کند، عمدتاً در موارد زیر اثر گذار باشد:
1 .افزایش مقاومت: باعث میشود مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بتن به شدت افزایش یابد، با اضافه کردن 5-10 درصد میکرو سیلیس، مقاومت فشاری را می‌توان 10-30 درصد افزایش داد و مقاومت خمشی بیش از 10 درصد افزایش مییابد.
2 .افزایش چگالی: نفوذ ناپذیری 5-18 برابر افزایش مییابد.و توانایی ضد شیمیایی بیش از 4 برابر افزایش مییابد.
3 .مقاومت در برابر یخ زدگی: پس از 300-500 چرخه یخ زدگی و ذوب سریع، مدول االستیک نسبی پودر میکروسیلیس 10-20 درصد کاهش مییابد. در حالی که بتن معمولی در 25-50 چرخه به میزان 30-73 درصد کاهش مییابد.

4 .مقاومت اولیه: بتن حاوی پودر میکرو سیلیس دوره عملآوری کوتاهتری دارد و ویژگیهای مقاومت اولیه را دارا میباشد.
5 ،مقاومت در برابر سایش و ضد حفرگی: مقاومت پانچ بتن حاوی پودر میکروسیلیس 5.0-5.2 برابر نسبت به بتن معمولی بیشتر میباشد و توانایی ضد کاویتاسیون را 3-16 بار بهبود میبخشد.
6 .پودر میکروسیلیس درجه حرارت بتن را کاهش میدهد. این ماده دیرتر وارد واکنش میشود و در بتن ریزیهای حجیم موجب کاهش ترکهای حرارتی میشود.
7 .پودر میکروسیلیس در برابر حمله یون کلراید به خوبی مقاومت نشان میدهد.
8 .در محیطهای سولفاتی، دوام بتن حاوی پودر میکروسیلیس قابل مالحظه میباشد.

تاثیرات افزودن پودر میکروسیلیس در بتن تازه
1 .چسبندگی مواد در بتن را افزایش داده که همین امر باعث افزایش خاصیت پرکنندگی در قالب، البته توسط ویبره مناسب میشود و در نتیجه کارایی بتن را افزایش میدهد.
2 .زمان گیرش را افزایش میدهد که در فصول گرم سال بسیار حائز اهمیت است.
3 .به دلیل نفوذر پودر میکروسیلیس در منافذ، موجب کاهش اسالمپ بتن میشود. به همین علت استفاده از فوق روانکننده‌ها و یا روان کنندهها توصیه میشود.
4 .مانع از آب انداختگی و جداشدگی بتن میشود. 

تاثیرات افزودن پودر میکروسیلیس در بتن سخت شده
مهمترین اثر پودر میکروسیلیس در بتن سخت شده افزایش مقاومت فشاری آن میباشد. همچنین ضریب ارتجاعی بتن را بهبود میبخشد و به دوام بتن در دراز مدت کمک میکند. از دیگر اثرات پور میکروسیلیس میتوان به کاهش نفوذپذیری و کاهش
خزش بتن سخت شده اشاره نمود.

بتن‌های تولیدی با پودر میکروسیلیس
1 .بتن آببند: این نوع بتن با کاهش نفوذپذیری که توسط پودرمیکروسیلیس در ساختار آن بوجود آمده است، از سازه در برابر نفوذ عوامل مخرب جلوگیری میکند.
2 .بتن شاتکریت: از پودر میکروسیلیس در ساخت بتن پاششی استفاده میشود، علت این امر افزایش چسبندگی بتن تازه با وجود پودر میکروسیلیس میباشد.
3 .بتن توانمند: استفاده از این نوع بتن در پروژهههای ساحلی رایج میباشد.
4 .بتن پر مقاومت: با افزودن پودر میکروسیلیس به سنگدانههای بخصوصی، مقاومت این نوع بتنها به صورت چشمگیری افزایش مییابد. مقاومت این نوع بتن در محدوده 120 تا 180 مگاپاسکال قرار دارد.
5 .بتن کف سازی: بتن حاوی پودر میکروسیلیس بخاطر مقاومت سایشی و ضرب‌های بالا در کف سازی محل‌های پرتردد نظیر فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

6 .بتن ژئوپلیمری: در این نوع بتن تمام یا بخش عظیمی از سیمان با مواد پوزوالنی جایگزین میشوند. پودر میکروسیلیس با محلول قلیایی واکنش میدهد و خاصیت چسبندگی را بین مصالح دانهای ایجاد میکند.
7 .بتن خود متراکم: خواص مکانیکی بتن خود متراکم با درصدهای مشخصی از پودر میکروسیلیس بهبود مییابد.
8 .بتن سبک سازی: کم بودن مقاومت این نوع بتن دامنهی کاربرد آن را محدود کردهاست. با استفاده از پودر میکروسیلیس، مقاومت بتن سبک بهبود مییابد.

نوع مصرف میکروسیلیس
روش مصرف پودر میکرو سیلیس در بتن بستگی به نوع بتن ساخته‌شده دارد کلا مصرف این باید بین ۳ تا ۱۵ درصد از وزن سیمان باشد که باید به همان همان اندازه از وزن سیمان کم شود. استفاده از این ماده برای آنکه بتوان به دوام و آب‌بندی مناسب در بتن رسید باید سه‌تا ده‌درصد از وزن سیمان را به خود اختصاص دهد. معمولاً بهترین درصد عدد ۷ است برای استفاده از اهداف خاص در بتن بر استفاده از دوده سیلیسی باید طبق تست آزمایشگاهی در کارگاه انجام‌شده و عدد دقیقی از این میزان و مقدار به مصرف‌کننده داده شود تا بتواند نتیجه دلخواه را حاصل کند.

نحوه استفاده از پودر میکروسیلیس
1 .میتوان در ابتدا مواد خشک را درون میکسر ریخت و سپس پودر میکروسیلیس را اضافه نمود. این امر احتمال کلوخگی و پخش نشدن یکنواخت پودر میکروسیلیس را در پی دارد.
2 .در حین اختالط مواد خشک و آب در میکسر، پودر میکروسیلیس اضافه شود و اختالط ادامه یابد. این روش نیز همگنی مناسب را نتیجه نمیدهد.
3 .بهترین روش افزودن پودر میکروسیلیس به قسمتی از آب طرح اختالط و سپس افزودن آن به مواد داخل میکسر میباشد.
میتوان اطمینان خاطر داشت که پودر میکروسیلیس به خوبی در تمامی قسمتهای مخلوط بتن نفوذ میکند.

انواع پودر میکروسیلیس
1 .پودر میکروسیلیس غیر متراکم چگالی حجمی این نوع پودر میکروسیلیس، حدودا m3/Kg 250 میباشد. به همین خاطر استفاده و حمل آن دشوار میباشد. 
2. پودر میکروسیلیس متراکم
500 ،استفاده و حمل و نقل آن راحت میباشد. به همین علت نسبت به نوع دیگر m3/Kg به دلیل دارا بودن چگالی حجمی پودر میکروسیلیس مقرون بهصرفه تر است. 

عیب اصلی پودر میکروسیلیس
با وجود اینکه افزودن پودر میکروسیلیس به میزان 7 درصد وزن سیمان به همراه فوق روانکننده مناسب، به صورت قابل توجهی از نفوذ یون کلرید جلوگیری میکند، به دلیل حالت پودری که دارد مشکالت زیادی در انبارداری، حمل و نقل دارد. همچنین پرت مصرف و مهمتر از آن آلودگی محیط زیستی و آسیبهای جسمی بر سالمتی کارکنان را به همراه دارد.

تفاوت پودر میکروسیلیس و خاکست ربادی
بدلیل رنگ خاکستری و حالت پودری این دو ماده، همچنین خاصیت پوزوالنی که دارا هستند نباید این دو ماده را اشتباه گرفت.
اندازه دانه‌های خاکستر بادی تقریباً نصف سیمان است و حدود 50 درصد دی اکسید سیلیکون دارد. پودر میکروسیلیس حدود 1 درصد اندازه سیمان میباشد و بیش از 85 درصد دی اکسید سیلیکون دارد. هم اندازه و هم غلظت پودر میکروسیلیس، آن را بسیار واکنش پذیرتر میکند.

میزان مصرف پودر میکروسیلیس
مانند هر افزودنی بتن دیگری، مقدار مصرف پودر میکروسیلیس روی بستهبندی آن و یا در دیتا شیتهای ارائه شده مشخص شدهاست. طبق استاندارهای موجود میزان مصرف پودر میکروسیلیس 3 تا 15 درصد وزن سیمان میباشد. استفاده بیشتر از 20 درصد وزن سیمان موجب کاهش مقاومت بتن حاوی پودر میکروسیلیس میشود.
توجه شود که میزان مناسب طبق نوع بتن انتخاب میشود. به عنوان مثال در تولید بتن پر مقاومت جایگزینی پودر میکروسیلیس با 12 درصد وزن سیمان نتیجه مطلوبی خواهد داشت. در بتن آببند نیز 7 درصد وزن سیمان، با پودر میکروسیلیس جایگزین میشود تا دوام و آببندی مناسب را داشته باشد.
 
نحوه عرضه پودر میکروسیلیس
پودر میکروسیلیس در بستهبندیهای 20 کیلوگرمی، برای مصارف کم حجم مناسب میباشد. بسته‌های 40 کیلوگرمی و همچنین پک‌های 1 تنی نیز موجود میباشند. پودر میکروسیلیس به صورت فل‌های توسط بونکرهای حمل سیمان به مقدار نهایت 7 تن بارگیری میشوند.
باید توجه داشت که به دلیل تراکم ناپذیری پودر میکروسیلیس، هیچ یک از بستهبندیها وزن دقیقی را نشان نمیدهند و همیشه مقدار پودر میکروسیلیس به دلیل حجم زیاد و وزن کم، کمتر از وزن روی بسته میباشد.
 
نکات ایمنی در مصرف پودر میکروسیلیس
افرادی که به طور مدوام با پودر میکروسیلیس سر و کار دارند در خطر بیماریهای ریوی میباشند. این ذرات از طریق مجاری تنفسی، پوست و حتی چشم وارد بدن میشوند. به همین علت رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزاتی نظیر لباس، کفش کار، دستکش، ماسک و همچنین عینک مناسب امری ضروری میباشد.
 
شرایط نگهداری مناسب پودر میکروسیلیس
با وجود مدت نگهداری طوالنی پودر میکروسیلیس که حدودا 2 الی 3 سال میباشد، از قرار دادن بستهها در محیطی مرطوب، در معرض تابش نور خورشید و یا سرمای شدید خودداری شود. دمای مناسب محل نگهداری حداقل 10 و حداکثرا 30 درجه سانتیگراد میباشد.
 
بیشتر بحوانید – پودر میکروسیلیس



مقدمه رزین سنگ مصنوعی
رزین سنگ مصنوعی امروزه مواد افزودنی جایگاه ویژهای در صنعت ساختمان سازی به خود اختصاص داده است. رسیدن به کیفیت بالاتر در حالیکه کمترین انرژی و زمان صرف شود دغدغه اساسی هر سازندهای میباشد. این امر به وسیله ی افزودنی‌های مناسب میسر میشود.
در ساخت سنگ مصنوعی به دلیل متفاوت بودن مواد و نوع واکنش خاص آن فقط نمیتوان با سیمان به گیرش مطلوب، بین مواد اولیه رسید. استفاده از رزین سنگ مصنوعی که نوعی ماده افزودنی با شباهت زیاد به روان‌کننده‌ها می‌باشد، چسبندگی لازم بین مواد را ایجاد می‌کند.



رزین سنگ مصنوعی چیست؟
 رزین سنگ مصنوعی همانطور که گفته شد در این مقاله قصد معرفی رزین سنگ مصنوعی ، سمنت پلاست و نانو پلیمری آنتیک را داریم. اما شاید برای شما سوال باشد که رزین آلفا دقیقا چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟
در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که زرین آلفا از خانواده رزین‌های اپوکسی می‌باشند. ساختمان شیمیایی این رزین طوری است که آنها را در مقابل مواد شیمیایی مقاوم می‌کـند. رزین‌های آلفا چسبندگی بسیار خوبی به طیف وسیعی از مواد دارند. همچنین ابعاد قالب خود را به خوبی حفظ می‌کنند.
این مواد پس از پخت استحکام و مقاومت خوبی در مقـــابل سایش از خود نشان می‌دهند. همچنین از جمله رزین‌های نادری هستند. که قادرند در حرارت‌های بالا مقاومت خوبی نشان دهند.قیمت رزین سنگ مصنوعی ، رزین‌های آلفا در کاربرد‌های مختلفی استفاده می‌شوند. 

مزایا رزین سنگ مصنوعی
رزین سنگ مصنوعی برای بتن اکسپوز موزاییک پلیمری و نرده سراحی استفاده می‌شود.
ماده ای بر پایه پلی کربوکسیلات و ترکیب چند مونومر است که در دما و فشار کنترل شده در رآکتور طی پروسه‌ پلیمریزاسیون تولید شده می‌گردد.
استفاده از این رزین‌ها در تولید، باعث افزایش مقاومت سنگ‌های مصنوعی به طرز قابل توجهی می‌شود. همین امر باعث شده که این موارد مورد توجه کارخانه‌های تولید قطعات بتنی و موزاییک پلیمری قرار بگیرند، چراکه مراحل اجرای عملی رزین سنگ مصنوعی را سرعت و کارایی را بهبود می‌بخشد.
چگونه رزین سنگ مصنوعی با کیفیت را بشناسیم؟
 
پایه اصلی رزین سنگ مصنوعی پلی کربوکسیلات اتر می‌باشد و با افزودنیهای دیگر تقویت شده است . برای شناخت یک رزین سنگ مصنوعی با کیفیت می‌توان در درجه اول به غلظت آن توجه نمود . برای این کار می‌توان با کمک دستگاه آون محصول را مورد آزمایش قرار دهیم تا بتوانیم میزان مواد جامد مصرفی در آن چند درصد است. 
همچنین با آزمایش میزان هوای درون رزین سنگ مصنوعی نیز می‌توان آن را مورد آزمون قرار داد. افزودنی رزین سنگ مصنوعی مجاز است میزان هوای مشخصی را وارد مخلوط تهیه شده جهت سنگ مصنوعی وارد نماید و در صورت ورود میزان هوای کنترل شده مقاومت سنگ مصنوعی کاهش خواهد یافت.
 
اهداف رزین سنگ مصنوعی
هدف اصلی استفاده از رزین سنگ مصنوعی ، زیبایی و دوام ظاهری سنگ است. سنگی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، در برابر عوامل مخرب شدید محیطی، مثل: تابش نور خورشید و بارش برف و باران قرار دارد. از این رو استفاده از رزین سنگ مصنوعی در نمای ساختمان باعث می‌شود، سطح براق شده، تا حد کمتری نور جذب کند و به دلیل خاصیت ضد آبی، از تخریب سنگ‌های نما در برابر بارش باران حفاظت کند. خاصیت آب گریزی، سبب استفاده این ماده برای حفاظت از سنگ‌ها در برابر رطوبت و چربی نیز شده است.
چسب رزین سنگ مصنوعی؟
 
امروزه استفاده از سنگ‌های مصنوعی و تزئینی جهت نصب در سطوح داخلی و خارجی ساختمان جهت زیبا سازی بسیار مرسوم و در حال گسترش است. نصب این سنگ‌ها به آسانی و توسط چسب‌های مخصوص انجام می‌شود. این چسب‌ها خواصی زیادی دارند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
•    چسبندگی فوق العاده زیاد به سطوح زیر کار
•    استحکام و مقاومت عالی
•    مقاومت در برابر نم و رطوبت
•    کاربرد آسان و سرعت بالا در اجرا
•    انعطاف پذیری مناسب در مقابل لرزش‌ها
•    افزایش فضای داخلی ساختمان و غیره.

خرید و قیمت رزین سنگ مصنوعی
برای اطلاع از قیمت رزین سنگ مصنوعی، چسب و پلیمر سنگ مصنوعی . خرید آن در قزوین با ما در تماس باشید. *** شماره سفارش : 09122119609 ***

مقدمه
با افزایش روز افزون جمعیت، نیاز به ساخت و ساز به طور چشم‌گیری افزایش یافته ‌است. همین امر سبب اهمیت سرعت اجرای پروژه می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین راه‌های افزایش سرعت ساخت، استفاده از بتن آماده است.
بتن که اصلی‌ترین پایه ساخت و ساز می‌باشد به دو صورت کارگاهی و آماده در دسترس است. بتن آماده شکل سیال بتن است که در کامیون‌های همزن به محل‌های ساخت و ساز تحویل داده می‌شود و به شکل دلخواه ریخته می‌شود.
استفاده همه جانبه از بتن آماده به عنوان مصالح ساختمانی عمدتاً به دلیل دو مزیت است، ارزان بودن آن و همچنین تنوع زیادی که در طراحی و عملکرد آن وجود دارد، زیرا به شکل سیال می‌توان آن را در قالب‌هایی با هر شکلی ریخت. همچنین علت افزایش تقاضا برای بتن آماده، صرفه‌جویی در تهیه میکسرهای بتن تخصصی می‌باشد.
برای شروع هر پروژه ساختمانی برآورد هزینه مصالح قدم نخست می‌باشد. دانستن نحوه برآورد قیمت بتن آماده به عنوان ماده مهم و اولیه ساخت و ساز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قیمت بتن
قیمت بتن آماده در ابتدا به مواد خام، شیوه عمل‌آوری، دستگاه میکسر و عیار بتن بستگی دارد.‌ همچنین انتقال مصالح، شرایط آب‌وهوایی و نیروی کار در قیمت بتن ‌آماده موثر می‌باشد.
قیمت بتن آماده  بیشتر به تغییرات قیمت سیمان نسبت به قیمت شن و ماسه حساس می‌باشد. زیرا سهم سیمان از هزینه‌های مواد صنایع آماده حدود 60 درصد بیشتر از سهم ماسه و شن است
جالب است بدانید افزایش قیمت فولاد بر قیمت بتن آماده تاثیر مستقیم دارد. علت این امر جنس فولادی میکسرها می‌باشد.
 
عوامل موثر در تخمین قیمت بتن
برای تخمین قیمت بتن آماده در ابتدا باید مقاومت بتن، اسلامپ و حجم مورد نیاز بتن ریزی مشخص شود. که در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با آنها پرداخته می‌شود.
1.    بتن مصرفی رایج، بتن با عیار 350 می‌باشد که بتن C25 می‌باشد. عدد بعد از C نشانگر مقاومت بتن بر حسب واحد مگاپاسکال می‌باشد.
عیار بتن به میزان سیمان مصرفی بستگی دارد. واحد حجم بتن در ایران متر مکعب می‌باشد. بنابراین، هر کیلوگرم گرم سیمان برای ساخت یک متر مکعب بتن، عیار آن بتن را مشخص میکند. کمترین عیار بتن 150 می‌باشد که برای آماده سازی کف فنداسیون استفاده می‌شود و به نام‌های بتن مگر، بتن نظافت و بتن رگلاژ معروف است. همپنین بیشترین عیار بتن 450 می‌باشد.
2.    اسلامپ بتن کارایی و روانی بتن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در هنگام دریافت بتن آماده به اسلامپ آن توجه شود

تاثیر مواد افزودنی بر قیمت بتن
ممکن است بر اساس نوع کاربری نیاز به مواد افزودنی خاصی در طرح اختلاط بتن آماده باشد. مواد افزودنی می‌تواند بر کارایی (چقدر راحت بتن را می‌توان به شکل درآورد)، زمان پخت، رنگ، تخلخل و سایر ویژگی‌ها تأثیر بگذارد.  این انعطاف پذیری در ویژگی‌های فیزیکی محصول نهایی، دامنه استفاده از بتن آماده را افزایش داده است.

ساخت سنگ مصنوعی؟
ساخت سنگ مصنوعی قبل‌ از آن‌که به سراغ سنگ مصنوعی برویم باید ابتدا این محصول برای شما عزیزان توضیح دهیم. سنگ مصنوعی ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی و مواد پلیمری و افزودنی‌های دیگر مانند. سیمان و رزین سنگ مصنوعی است. این سنگ از سنگ طبیعی وزن کمتری داشته و درنتیجه نصب سریع‌تری دارد. اما در مقابل شرایط. محیطی مقاوم‌تر از سنگ طبیعی بوده و می‌توان آن را در هر نوع آب‌وهوایی نصب و استفاده از ترکیبات استفاده‌شده. در این سنگ تماماً کیفیتی بر ملاحظات محیطی انسانی داشته و برای آنکه رنگ ثابتی داشته باشد.
 


کد مطلب: 352606

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/352606/پودر-میکروسیلیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir