به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۳۵۲۶۰۷

وکیل مهاجرت به کانادا

گروه گردشگری:
وکیل مهاجرت به کانادا
شاید شما هم از دسته افرادی هستید که می‌خواهد به کانادا، مهاجرت کند، اما نمی داند که چگونه وکیلی برای پرونده مهاجرت به کانادا خود در نظر بگیرد؟ نمی داند چه موسسه مهاجرتی در کانادا بهتر است؟ نمی داند کدام وکیل مهاجرت به کانادا را انتخاب کند؟ در ادامه همراه ما باشید تا به جواب تمامی سوال‌های خود برسید و هرچه زودتر خود را در کشور زیبا کانادا ببینید. شاید الان با خود بگویید چرا وکلای تراست، بهترین وکیل مهاجرت به کانادا هستند؟ این وکلا، شاخصه‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.


•    وکلای تراست مجوزهای لازم را دارند
اولین موردی که برای انتخاب یک وکیل خوب مهاجرت به کانادا باید به آن دقت کنید، داشتن مجوز‌های لازم است. تنها وکلایی می‌توانند به عنوان یک وکیل مهاجرت در کانادا فعالیت کنند که دوره‌های لازم را گذرانده باشد. این وکلا باید آزمون وکالت مهاجرت قبول شده باشند. مجوز‌های لازم برای یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط سه ارگان داده می‌شود که وکلای تراست ، این مجوز‌ها را توسط این ارگان‌ها اخذ نموده اند.
1)    شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا یا (ICCRC)
2)    انجمن حقوقی استانی و سرزمینی کانادا
3)    دفتر اسناد رسمی کبک(فقط مختص به وکلای رسمی مهاجرت به استان کبک )

•    یک وکیل در تراست وعده‌های رویایی و دروغین به شما نمی دهد
وکلایی که در تراست حضور دارند، هیچگاه به شما نمی گویند که شما به طور حتم و صد در صد ویزای کانادا را خواهید گرفت. در واقع این گونه جملات فقط برای جذب مشتری هستند و نمی شود کار مهاجرت به کانادا را آنقدر ساده و آسان در نظر گرفت.
به طور کلی افرادی که به شما قول صد در صد مهاجرت به کانادا می‌دهند را فراموش کنید. وکلایی که در مجموعه تراست حضور دارند از سختی‌های راه با توجه به شرایطتان، شما را آگاه می‌کنند و وعده‌های رویایی به شما نخواهند داد. در واقع گرفتن یک وکیل که به شما وعده‌های رویایی می‌دهد، کار بسیار ریسکی است و مطمئنا هزینه‌های زیادی برای شما در بر خواهد داشت.

•    وکلای تراست در تمامی مراحل مهاجرت به کانادا همراه شما هستند
وکلای زیادی هستند که پس از اینکه عقد قرارداد انجام شد، دیگر آن اخلاق خوش قدیم را ندارند و دیگر مثل قدیم پاسخگو نیاز‌ها و سوالات شما نیستند. وکلای تراست دارای اخلاق حرفه ای بوده و سعی می‌کنند همیشه پاسخگو سوالات شما باشند و اخلاق آنها قبل و بعد قرارداد، فرقی نمی کند.

•    وکلای تراست دارای دستمزدی عاقلانه و مقرون به صرفه می‌باشند
اگر به دنبال یک وکیل مهاجرت به کانادا هستید، هیچ وقت به سراغ دو قشر از وکلا نروید. یک، وکلایی که معمولا هزینه بسیار بالایی دریافت می‌کنند و دو، وکلایی که هزینه بسیار پایینی به شما پیشنهاد می‌دهند. کسانی که قیمت بسیار بالا را به شما می‌گویند، فقط به فکر خود هستند و دلسوزی برای نیاز‌های شما نخواهند داشت.
کسانی هم که قیمت بسیار پایینی را مطرح می‌کنند، معولا افراد تازه کار و کم تجربه هستند که فقط می‌خواهند، یک مشتری به هر نحوی شده برای خود جذب کنند‌. حتی پیش آمده که کسانی که قیمت پایینی را ارائه می‌دهند، از مجوزهای لازم برخوردار نیستند. وکلای تراست، همیشه سعی می‌کنند، با توجه به دشواری و سختی راه شما یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه را به شما گفته باشند.

•    وکلای تراست، کاملا مسلط به قوانین کانادا هستند
کسانی که در مجموعه تراست، فعالیت می‌کنند از تسلط کافی در رابطه با قوانین کانادا، برخوردار هستند. اگر یک وکیل در رابطه با قوانین کانادا و اخبار مهاجرت، اطلاعات خوبی نداشته باشد، نه تنها روند مهاجرتتان را سرعت نمی بخشد، بلکه ممکن است به طور کلی آینده مهاجرتتان را به خطر بیاندازد. بنابراین حواستان باشد که پرونده مهاجرت خود را به دست چه کسی می‌سپارید.

 خدمات وکیل مهاجرتی در کانادا
یک وکیل مهاجرت به کانادا، باید به موکل خدماتی را ارائه کند و به او در راه مهاجرت به کانادا، کمک کند. وکلای تراست، خدمات ویژه ای را به موکلین خود ارائه می‌دهند و آن‌ها را در زمینه‌های مختلفی همراهی می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا خدماتی که یک وکیل به شما ارائه می‌دهد را بازگو کنیم.
•    وکیل مهاجرتی به موکل خود شانس گرفتن اقامت دائم کانادا را می‌گوید: شما اگر قرار باشد، به کانادا مهاجرت کنید و سراغ یک وکیل مجرب را بگیرید. او در‌ اولین اقدام باید شانس موفقیت در مهاجرت به کانادا را برایتان بازگو کند. کاری که وکلای تراست، آن را انجام می‌دهند و به شما شانس موفقیتتان را می‌گویند.
•    وکیل مهاجرتی مناسب ترین راه را برای مهاجرت به کانادا به موکل خود، گوش زد می‌کند: پس از این قضایا که توانستید میزان شانس خود را بسنجید و تصمیم گرفتید که برای مهاجرت به کانادا، هزینه کنید. خدمت بعدی که وکیل مهاجرت به کانادا، به شما می‌کند، انتخاب بهترین راه برای مهاجرت است. وکلای حاضر در مجموعه تراست، سعی می‌کنند با توجه به شرایط شما و پیشینه شما و مقدار در آمدی که دارید، بهترین راه را برای شما انتخاب کنند.
•    وکیل مهاجرتی، موکل خود را نسبت به هزینه‌های موجود در امر مهاجرت، آگاه می‌سازد.: یک وکیل خوب تمام هزینه‌های موجود در زمینه مهاجرت به کانادا را، برای شما  بازگو می‌کند. شما نیز باید به درآمد خود توجه داشته باشید و در نظر داشته باشید که آیا می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید یا خیر؟
•    وکیل مهاجرتی، موکل خود را تا اخذ شهروندی کانادا و اتمام کار همراهی می‌کند: یک وکیل مهاجرتی با اخلاق و حرفه ای سعی می‌کند در کنار شما قدم بردارد و شما را تا انتها راه یاری کند. وکلایی که در تراست حضور دارند، با موکلان خود به مانند یک دوست و همراه در این راه هستند. آن‌ها سعی می‌کنند که شما را هر طور شده به کانادا برسانند و ادامه زندگی شما را زیباتر کنند.

در مورد حواله دلار کانادا بیشتر بخوانید.


اعتماد به وکلای تراست
شاید تا الان این سوال در ذهنتان آمده باشد که چرا باید به وکلای تراست، اعتماد کنیم؟ چرا باید پرونده مهاجرات به کانادا در کانادا خود را به این افراد بدهیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوال‌های خود را دریافت کنید.

•    وکلای تراست همگی در انجمن ICCRC حضور دارند
در تراست، هر وکیلی که حضور دارد در انجمن ICCRC است و این نشان دهنده رسمی بودن وکیل مورد نظر است. وکلای مهاجرت به کانادا برای رسمی شدن باید در این انجمن عضو باشند. همانطور که می‌دانید و در بالاتر گفته شد، اگر وکیلی که برای پرونده خود انتخاب می‌کنید، غیر رسمی باشد. ممکن است پرونده شما برای همیشه بسته شود و آینده مهاجرتتان به خطر بیافتد.

•    تراست بیزنس یک سامانه قوی در رابطه با اطلاعات و اخبار مهاجرت است
همانطور که گفته شد یک وکیل موفق، باید بروز و آپدیت باشد. او باید از تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به مهاجرت باخبر باشد. وب سایتی که تراست در گستره وب دارد، پر از اخبار و اطلاعات مربوط به مهاجرت است و همیشه بروز می‌شود. وکلای حاضر در این مجموعه نیز این اخبار را دنبال می‌کنند و اخبار جدید را به گوش ادمین سایت نیز می‌رسانند.

•    وکلای موسسه تراست، پرونده‌های موفق بسیاری دارند
موسسه تراست، همیشه سعی کرده بهترین و مجرب ترین وکلا را در مجموعه خود داشته باشد. اگر نگاهی به آمار وکلای این مجموعه داشته باشید، می‌بینید که در بسیاری از پرونده‌ها، موفق و پیروز بیرون آمدند. مطمئنا این وکلا متناسب با شرایط شما و ویژگی‌های شما یک راه عالی برای شما پیدا می‌کنند تا شما هم بتوانید در پرونده مهاجرت به کانادا، پیروز شوید.

•    موسسه تراست قدر وقت را می‌داند
موسسه تراست وقت زیادی را هدر نمی دهد، این موسسه سعی در این دارد تا کار موکلان خود را به سرعت راه بیاندازد. شما اگر با این موسسه همکاری کنید، مطمئنا هرچه سریعتر خود را در کانادا می‌بینید و یک زندگی جدید را شروع می‌کنید. بسیاری از موسسه‌ها وجود دارند که قدر وقت را اصلا نمی دانند و اهمیتی به وقت شما نمی دهند در این صورت ممکن است چند سال بعد به خواسته خود یعنی مهاجرت به کشور کانادا برسید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها