به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۵۲۶۳۲

توبیخ نیمار و ام‌باپه توسط پاری‌سن‌ژرمن

توبیخ نیمار و ام‌باپه توسط پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی:باشگاه پاری سن ژرمن و سرمربی این تیم به نیمار و ام باپه هشدار داده است که هر چه سریعتر به اختلاف خود پایان دهند.نیمار و ام باپه تا قبل از آمدن لیونل مسی رابطه بسیار صمیمی و دوستانه ای با هم داشته‌اند اما بعد از آمدن مسی رابطه این دو بازیکن هم دچار تغییر شده است.
 
نیمار رابطه بسیار دوستانه‌ای با مسی دارد و در غیاب ام باپه این دو بازیکن عملکرد بسیار خوبی با هم داشتند.
ظاهرا ام باپه از نزدیک شدن زیاد این دو بازیکن ناراحت است و رسانه های فرانسوی اخیرا اعلام کردند که یکی از شرط‌های ام باپه برای تمدید قرارداد فروش نیمار بوده است و این موضوع به گوش نیمار رسیده است و همین باعث اختلاف دو بازیکن شده است.

روزنامه لوپاریزین اعلام کرد که کریستف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه بلافاصله بعد از پیروزی برابر مون پلیه جلسه‌ای را با حضور نیمار و ام‌باپه برگزار کرده‌اند و این دو بازیکن سرشناس را توبیخ کرده و به آنها اولتیماتوم داده‌اند که هر چه سریعتر اختلاف خود را پایان دهند تا آرامش در تیم برقرار شود.
طبق اعلام لوپاریزین نیمار و ام‌باپه در این جلسه اعلام کردند که اختلاف آنها حل شده است و دیگر مشکلی نخواهند داشت.

ام‌باپه در دیدار اخیر پاری سن ژرمن برابر مون پلیه نشان داد که از وضعیت خود در تیم پاریسی راضی نیست. او در یکی از ضد حملات بعد از آن که بازیکن پاری سن ژرمن توپ را به مسی داد به نشانه قهر و ناراحتی از فرار کردن ایستاد تا ضد حمله پاری سن ژرمن خراب شود.به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.

نیمار اخیرا  پستی را که به ام‌باپه حمله کرده بود لایک کرده است تا نشان دهد که رابطه خوبی با این بازیکن ندارد.
پاری سن ژرمن با هدایت گالتیه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در سه بازی که به میدان رفته ۱۴ گل به ثمر رسانده این درحالی است که تنها دو گل دریافت کرده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها