به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۵۲۷۰۳
کلهر:

شماره ۷ علی پروین، برازنده رفیعی است

شماره ۷ علی پروین، برازنده رفیعی است
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سروش رفیعی بهترین خرید این تیم در فصل جدید بوده است.محمود کلهر با بیان این جمله گفت: پرسپولیس در حال حاضر خط میانی فوق العاده ای دارد. حضور سروش رفیعی در این تیم هم واقعا غنیمتی است که کمک کرده است پرسپولیس مالکیت توپ بیشتری را به لطف توانایی های تکنیکی و بازیسازی او داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نفرات خیلی خوبی را خریده که در این میان به نظر من سروش رفیعی بهترین خرید بوده است. او پیراهنی را پوشیده است که زمانی علی آقا پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس آن را می پوشید و به نظر من این پیراهن برازنده سروش رفیعی است.کلهر در خصوص اولین بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن و تساوی در اصفهان خاطرنشان کرد: هرچند این دیدار با تساوی به پایان رسید اما نکات امیدوار کننده ای هم دیده شد ازجمله اینکه تیم گل نخورد. به نظر می رسد با خرید علیرضا بیرانوند و مدافعان جدید مشکلات خط دفاع مرتفع شده باشد اما متأسفانه ایراد زدن ضربات نهایی به قوت خود باقی است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: امیدوارم خرید یورگن لوکادیا بتواند این نقص بزرگ را جبران کند. زمانی پرسپولیس فرشاد پیوس را داشت که مثل آب خوردن گل می زد و همه مدافعان ایران از او هراس داشتند. همین اواخر هم ما مهدی طارمی و علی علیپور را داشتیم که آقای گل لیگ برتر شدند و حالا چنین مهاجمانی در ترکیب تیم نمی بینیم. یورگن لوکادیا سوابق بسیار خوبی دارد و انتظار می رود بتواند با زدن گل های زیاد هم خودش آقای گل شود و هم به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

محمود کلهر در مورد بازی هفته دوم پرسپولیس برابر فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی در خط میانی و حمله است. مدافعان کناری خیلی خوبی هم دارد اما به نظر می رسد در مرکز خط دفاع خودش کمی با مشکل مواجه باشد. مدافعان میانی فولاد خوزستان کمی کند هستند و پرسپئلیس می تواند از این نقص استفاده کند. مهاجمان و هافبک های پرسپولیس با استفاده از سرعت می توانند مدافعان حریف را به اشتباه واداشته و به گل برسند.

وی با انتقاد از بدون تماشاگر شدن مسابقات این فصل لیگ برتر، گفت: ظاهرا بحث سامانه بلیت فروشی را دوستان بهانه قرارداده اند اما شنیده می شود مشکل اصلی حضور بانوان در استادیوم هاست. امیدوارم در این زمینه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شفاف سازی کرده و واقعیت ها را بگویند. تا چه زمانی قرار است بازی ها بدون تماشاگر شود؟ این اتفاق قشنگی نیست و به ضرر فوتبال است. سرمایه اصلی فوتبال تماشاگران هستند و این رشته با نفس آنها زنده است. جالب نیست که ما به جای حل مسئله، صورت مسئله را با محروم کردن تماشاگران از تماشای بازی فوتبال پاک کنیم.

محمود کلهر که از شاگردان قدیمی علی پروین است درپایان خاطره جالبی از اسطوره باشگاه پرسپولیس تعریف کرد و گفت: علی آقا خودش در دوران بازی یک فوتبالیست هنرمند و هافبکی تکنیکی بود. او استاد پاس های توی در و تماشایی هم محسوب می شود و از همه مهم تر در زمین یک لیدر به تمام معنا بود. علی آقا در زمان مربیگری هم به شدت از باخت و گل خوردن متنفر بود. خاطرم هست ما یک بازی با برق شیراز داشتیم و ۴ بر صفر از حریف پیش افتادیم. در ادامه اما کمی بازی را شُل گرفتیم و ۲ گل خوردیم تا آن مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ بر۲ به سود پرسپولیس تمام شود. آن دوران ما ویتامین، کلسیم یا منیزیم نداشتیم و مرحوم ایرج جنگی تدارکات پرسپولیس هندوانه می خرید که بعد از بازی ما بخوریم. آن روز علی آقا خیلی از بابت خوردن ۲ گل ما عصبانی شد و وقتی وارد رختکن شدیم که هندوانه بخوریم، با لگد همه را له کرد! آقای پروین هندوانه ها را لگد کرد تا کسی نتواند آن را بخورد و با فریاد و عصبانیت گفت که حق ندارید هندوانه بخورید آن هم با این بازی! علی آقا پروین با وجود آن که بازی را برده بودیم اما به شدت ناراحت بود که ۲ گل خوردیم.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: سروش رفیعی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها