به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۵۲۷۰۴

پنجعلی: امیدوارم این‌بار قهرمان آسیا شویم

پنجعلی: امیدوارم این‌بار قهرمان آسیا شویم
گروه ورزشی:پیشکسوت پرسپولیسی ها می گوید که اگر این تیم آرامش داشته باشد، می تواند به قهرمانی آسیا برسد. محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرستاره بودن پرسپولیس توقعات را بالا برده اما بازی با ذوب آهن مساوی شد، به خبرنگار ما گفت: بازی ها فعلا کار دارد تا جا بیفتد. باید ۳، ۴ هفته بگذرد تا این اتفاق بیفتد. این فقط بازی اول بود و زمان زیادی تا پایان باقی مانده است. من فکر می کنم پرسپولیس امسال قهرمان می شود. سال گذشته نیز حقمان قهرمانی بود.
 
او ادامه داد: به نظر من تیم خیلی خوبی داریم فقط باید به تیم آرامش داد. پیشکسوتان و هواداران باید از تیم حمایت کنند و حتی می توانیم در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. دفعه قبل تا فینال رفتیم و امیدوارم این بار بتوانیم قهرمان آسیا شویم.پیشکسوت پرسپولیس درباره لوکادیا نیز گفت: من فیلم های او را دیدم و بازیکن خیلی خوبی است. او یک بازیکن حرفه ای است و از هر دو پایش به خوبی استفاده می کند. امیدوارم تحت تأثیر نام پرسپولیس قرار نگیرد.

وی درباره اینکه آیا کریم انصاری فرد می تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد یا خیر، پاسخ داد: صد در صد همینگونه است. من هم درباره کریم شنیده ام. وقتی شما می توانید در فوتبال اروپا بازی کنید، یعنی سطح کیفی شما بالا است. ۸۰ درصد از تیم ملی بازیکنان پیشکسوت هستند و این باعث افتخار ماست.

پنجعلی درخصوص دیدار هفته بعد پرسپولیس برابر فولاد نیز اضافه کرد: همواره فوتبال خوزستان خوب بوده است. آنها بازیکنان متعددی را به تیم ملی معرفی کرده اند. به طور کلی، تمامی تیم ها برای درخشش برابر پرسپولیس انگیزه دارند. بچه ها این را می دانند و با تمام وجود بازی می کنند. ۳۰ میلیون هوادار نشسته اند و بازی پرسپولیس را تماشا می کنند و این برای تیم های حریف انگیزه ایجاد می کنند. این مسئله در مورد استقلال و سایر تیم های پرطرفدار مانند تراکتور صدق می کنند. اما می دانیم مانند پرسپولیس در آسیا نمونه ای وجود ندارد که این میزان هوادار داشته باشد.

او درخصوص اینکه گفته می شود استقلال و سپاهان شانس اول قهرمانی هستند، اضافه کرد: یک کارشناس فوتبال بلد این حرف را نمی زند. هنوز که چیزی مشخص نشده است. ما دیده ایم که یک تیم تا نیم فصل در صدر است و نیم فصل دوم حتی راهی دسته پایین تر می شود یا نهایتا در رتبه های پایین جدول قرار می گیرد.
وی درباره فعالیت خودش در مدارس پایه پرسپولیس اضافه کرد: ما تلاش می کنیم در سطح کشور از علاقه مندان تست بگیریم. قرار است از میان کسانی که مشغول تست گیری از بازیکنان هستند، انتخاب کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها