به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۵۲۷۳۹

ستاره هلندی پل ارتباطی پرسپولیس و پپ

ستاره هلندی پل ارتباطی پرسپولیس و پپ
گروه ورزشی:مدیرعامل پرسپولیس وعده بزرگ و جذابی به هواداران این تیم داد.سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بعد از سال ها بازی در سطح اول فوتبال ایران، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سیدجلال  پس از پایان لیگ بیست و یکم تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت و کار خود را در کسوت مربی در این تیم آغاز کرد.
 
در شرایطی که پرسپولیس قصد داشت پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر، بازی خداحافظی کاپیتان خود را مقابل ملوان برگزار کند اما ملوان پس از بیانیه‌ای که باشگاه پرسپولیس منتشر کرد، از حضور در این مسابقه انصراف داد.رضا درویش در گفت‌وگوی دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر، درخصوص دلیل لغو این بازی گفت: با اینکه ملوان تیم پرطرفدار و بسیار خوبی است، ظاهرا تمایل زیادی به انجام این کار نداشتند، شاید چون فصل بدنسازی را می‌گذراندند و بهانه آوردند که اطلاعیه دادیم. ارزش سیدجلال بیشتر از این بود که به خاطر یک اطلاعیه، بازی منتفی شود.

مدیرعامل پرسپولیس سپس از احتمال برگزاری یک بازی بزرگ برای خداحافظی سیدجلال خبر داد و گفت: ما شاید یک بازی خارجی با یک تیم بسیار  بزرگ برگزار کنیم، آنها هم پیشنهاد بازی دادند. آن تیم جزو چهار تیم برتر دنیاست و اگر بازی در فیفادی انجام شود، آن بازی خداحافظی سیدجلال خواهد بود و اگر هم نشد، در صدد هستیم یک حریف دیگر پیدا کنیم.

این در حالی است که درویش نامی از این تیم نبرد و مشخص نیست که یکی از چهار تیم برتر دنیا، کدام تیم است که خواهان برگزاری بازی با پرسپولیس شده است. با این حال، فصل گذشته رئال مادرید، لیورپول، ویارئال و منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و همچنین تیم‌های بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، منچسترسیتی و آث میلان قهرمان لیگ‌های معتبر اروپایی شدند. حالا باید منتظر ماند و دید که کدام تیم پیشنهاد بازی دوستانه را به پرسپولیس ارائه داده است.

بعد از صحبت های درویش در خصوص بازی مقابل یکی از ۴ تیم برتر دنیا ، پیگیری های ما نشان داد شاید این تیم منچسترسیتی باشد و دیدار خداحافظی سیدجلال مقابل این تیم برگزار شود. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت نقل و انتقالاتی که لوکادیا را به پرسپولیس آورده، ممکن است این دیدار دوستانه را برگزار کند. ماجرا وقتی جالب می شود که بدانیم، پپ گواردیولا سرمربی نامدار و پرافتخار منچسترسیتی هم با همین شرکت نقل و انتقالاتی قرارداد همکاری دارد و درواقع درصورت نهایی شدن، ستاره هلندی و تازه وارد پرسپولیس پل ارتباطی این دیدار خواهد بود و باعث می شود پرسپولیس با یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا دیدار دوستانه برگزار کند.

البته لازم به ذکر است تیم مدنظر یکی دیگر از تیم های مطرح دنیا باشد و یا اصلا پرسپولیس نتواند درحال حاضر با تیم بزرگی بازی کند. با این حال درصوت انجام بازی مقابل یک تیم بزرگ، خداحافظی باشکوهی را برای کاپیتان پرافتخار پرسپولیس رقم خواهد زد که بسیار جذاب خواهد بود.آخرین بار تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل آث میلان قرار گرفت و پیش از آن نیز در دهه ۱۳۸۰ پرسپولیس مقابل تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ بازی کرد. مهم‌ترین حریفان پرسپولیس در سال‌های دهه ۱۳۵۰ نیز چلسی، هامبورگ، منچستریونایتد و... بودند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها