به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۳۵۲۷۵۲

شهرداری بیلبوردهای علی کریمی را توقیف کرد!

گروه ورزشی: پس از انتقاد علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران، از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان در پرداخت هزینه‌های درمان، شهرداری تهران بیلبوردهای وی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.
شهرداری بیلبوردهای علی کریمی را توقیف کرد!
بیلبوردهای علی کریمی به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده بود. خبرگزاری مهر علت این اقدام را «اهانت» علی کریمی به «شعائر حسینی» عنوان کرده و و نوشته که سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران آن‌ها را جمع‌آوری کرده است. کریمی در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد».
این اقدام شهرداری و اداره ارشاد استان تهران با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شده است و کاربران بسیاری با هشتگ «علی کریمی تنها نیست»، از وی و موضع‌گیری‌اش حمایت کرده‌اند. آذری جهرمی،‌ وزیر سابق ارتباطات، نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به جمع‌آوری تصاویر کریمی نوشته است: «عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم». شماری از کاربران نزدیک به حکومت نیز از اقدام شهرداری تهران قدردانی کرده‌ و ابراز امیدواری کرده‌اند که سایر چهره‌های مشهور، «سلبریتی‌ها»، از این اقدام «درس عبرت» بگیرند!
 
برچسب ها: علي كريمي

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۱۹:۱۹
تواین مملکت حرف حق نمیشه زد (392064)
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۱:۴۰
اگردرطول یک سال این نذری ها جمع شود حداقل صدها کارگاه و کارخانه می توان ساخت .چرااخوندها ومدحان مسیر اشتباه به مردم نشان می دهند.
حرف درست باید قبول کرد،آن شخص هرکس باشد
تاکی مسیر اشتباهی ادامه می دهند. (392071)
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۲:۱۰
من الان واقعا متوجه توهین نمیشم، خب کمک به درمان بیماران مگه بد هست؟ الکی یه جریان درست میکنید،یکم آزادی بیان هم بدنیستا (392073)
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۳:۵۵
یکی دیگر فحاشی کرده و د.... آقای علی کریمی باید حساب پس دهد البته ........ فرقی نمی کنند (392078)
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۵:۴۵
توهین مهم نیست مهم اینه توهین کننده مصونیت داره یا نه همه که در مقابل قانون یکی نیستند. (392129)
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۰۰:۲۸
آقای کریمی
دشمنانت چقدر حقیر هستند (392081)
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۰۰:۳۱
بهار جان لطفا نظرات و کامنت ها زیر خبرها رو تند تند تایید کنید که داغ بشه. وقتی دیر به دیر تایید میکنی از اون آب و تاب میوفته. ما خاطراتی داریم با سایت بهار نیوز از سال ۹۱ و همیشه زیر پستها در سایت نظر میدیم و بحث میکنیم که خیلی جذاب هست. فقط لطفا نظرات رو زود به زود یعنی نهایتا دو ساعت دو ساعت تایید کنید. جالا توی شب توقعی زیاد نیست اما در طول روز تند تر تایید کنید. ممنونم از زحمات شما (392082)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها