به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۵۲۷۸۵

چشم یحیی، همچنان دنبال یک مهاجم

چشم یحیی، همچنان دنبال یک مهاجم
گروه ورزشی:یحیی گل‌محمدی یک انگیزه مضاعف هم برای به خدمت گرفتن کریم انصاری فرد داشت.در طول هفته‌های گذشته و مخصوصا از زمانی که جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس با فراز و نشیب‌هایی همراه شد، نگاه‌ها به سمت کریم انصاری‌فرد چرخید؛ فوروارد ایرانی آاک آتن که از سوی این باشگاه در فهرست مازاد قرار گرفت و می‌توانست برای خودش تصمیم بگیرد. در سال جام‌جهانی و با توجه به ریخت‌وپاش عظیمی که باشگاه‌های ایرانی انجام دادند، موج بزرگی از بازگشت لژیونرها به کشور رقم خورد؛ به‌طوری که امثال علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد محبی، کاوه رضایی، مهدی قائدی و... به ایران برگشتند. در نتیجه شاید می‌شد انتظار داشت کریم انصاری‌فرد هم به همین موج بپیوندد و برای قرار گرفتن در معرض دید کادرفنی تیم ملی به ایران برگرد
 
در این میان اما یحیی گل‌محمدی یک انگیزه مضاعف هم برای به خدمت گرفتن کریم داشت؛ اینکه این دو نفر در لیگ دوازدهم سابقه همکاری با هم در پرسپولیس را داشتند. یحیی بین دو نیم‌فصل آن سال جانشین مانوئل ژوزه شد و با پرسپولیس تا فینال جام حذفی پیش رفت. انصاری‌فرد یکی از بازیکنان مؤثر آن تیم بود و مخصوصا در جام حذفی کمک زیادی به سرخپوشان کرد. او در دیدار با ملوان ۳ گل به ثمر رساند و هت‌تریک کرد، در بازی با داماش گیلان پنالتی آخر و منجر به صعود پرسپولیس به فینال را زد و در بازی نهایی برابر سپاهان هم یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند؛ هرچند آن بازی در نهایت به تساوی ۲ بر۲ انجامید و پرسپولیس در ضربات پنالتی شکست خورد.

۱۰سال پیش چیزی نمانده بود انصاری‌فرد یک جام برای یحیی بیاورد و سرنوشت او را در پرسپولیس تغییر بدهد. با این حال آن اتفاق رخ نداد، گل‌محمدی پرسپولیس را ترک کرد و کریم هم راهی تراکتور و بعد از آن فوتبال اروپا شد. بعد از یک دهه، امروز براساس نیاز دوطرفه شاید امکان یک همکاری خوب فراهم بود، اما گویا انصاری‌فرد اصرار دارد به ایران برنگردد و در این زمینه دیگر کاری هم از باشگاه ساخته نیست. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در آخرین موضع‌گیری‌اش رسما پرونده بازگشت کریم به جمع سرخپوشان را بست.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: کریم انصاری فرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها