به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۵۲۸۳۵

چرا لوکادیا در پرسپولیس شماره ۴ می‌پوشد؟

چرا لوکادیا در پرسپولیس شماره ۴ می‌پوشد؟
گروه ورزشی:دلیل پوشیدن شماره منحصر به فرد پرسپولیس توسط یورگن لوکادیا مشخص شد. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و جدید تیم پرسپولیس روز گذشته اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد تا خود را آماده همراهی سرخپوشان در بازی‌های آینده کند.
 
نکته جالب توجه درباره این بازیکن هلندی این است که به عنوان یک مهاجم شماره ۴ را برای بازی کردن انتخاب کرده که این شماره پیش از این در سال‌های قبل بر تن سیدجلال حسینی بود.بعد از خداحافظی سیدجلال از فوتبال این شایعه به وجود آمد که شماره چهار در پرسپولیس به احترام او بایگانی شده اما این مهاجم با انتخاب شماره چهار نشان داد که چنین مسئله‌ای صحت نداشته و شماره چهار بایگانی نشده است.

شماره ۴ در خیلی از تیم‌های فوتبال در سراسر دنیا شماره‌ای است که بر تن مدافعان می‌رود و اینکه یک مهاجم چنین شماره‌ای را انتخاب کرده یک اتفاق جالب توجه است؛ اما لوکادیا دلیل جالب توجهی برای پوشیدن این شماره دارد. او مدعی شده چون مادرش در روز چهارم یکی از ماه‌های میلادی به دنیا آمده، به همین خاطر این شماره را انتخاب کرده اما جالب اینجاست لوکادیا در تیم‌های قبلی خود چنین شماره‌ای را بر تن نکرده تا مشخص شود تاریخ تولد مادرش تنها یکی از دلایلی بوده که این مهاجم شماره چهار را انتخاب کرده است.

زمانی که لوکادیا در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود تا قراردادش را امضا کند، به او گفته می‌شود که شماره‌های ۴، ۱۳ و ۱۴ در لیست پرسپولیس خالی است و او باید از بین این شماره‌ها یکی را انتخاب کند. تاریخ تولد مادر لوکادیا و اینکه این بازیکن به دنبال شماره‌ای یک رقمی بود، باعث شد تا بازیکن جدید پرسپولیس شماره ۴ را انتخاب کند و حالا باید منتظر حضور او با این شماره منحصر به فرد در خط حمله پرسپولیس باشیم.
مرجع : فارس
برچسب ها: یورگن لوکادیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها