به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۵۲۸۷۹

تارتار: مقابل تراکتور فقط به برد فکر می‌کنیم

تارتار: مقابل تراکتور فقط به برد فکر می‌کنیم
گروه ورزشی: سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته نخست و بازی هفته دوم تیمش صحبت کرد.به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در خصوص تقابل ذوب آهن با پرسپولیس در هفته نخست بازی‌ها اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و فکر می‌کنم عملکرد خوب و قابل قبولی هم از خودمان ارائه دادیم. توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم و فکر می‌کنم روی برخی موقعیت‌ها اگر با دقت‌تر و خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم به گل برسیم و حتی برنده بازی باشیم ولی نشد و در نهایت امتیازات در این بازی تقسیم شد. جا دارد از بازیکنانم هم تشکر کنم که همه وجودشان را در این بازی گذاشتند و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند.

وی در مورد اخراج نادر محمدی در این بازی عنوان کرد: بحث در مورد اخراج محمدی زیاد است ولی تصمیم داور چه درست باشد چه غلط به نظرم محمدی خودش بی احتیاطی کرد و با این بی احتیاطی تیم ما را به دردسر انداخت و از این بابت حتماً با او برخورد خواهیم کرد. دقت کنید تا قبل از ده نفره شدن بازی در کنترل ما بود ولی بعد از آن پرسپولیس به ما فشار آورد و از آنجا به بعد تا پایان بازی مجبور بودیم دفاع کنیم و تحت فشار قرار گرفتیم و باز خدا را شکر که اتفاق بدی رخ نداد.

سرمربی ذوب آهن در مورد صحنه مشکوک به خطای هند در محوطه جریمه پرسپولیس گفت: در این مورد من به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم و هرچه آنها گفته‌اند درست است. چون خودم کنار زمین نبودم و از نزدیک ندیدم ولی آنطور که فیلم بازی مشخص بود انگار دست باز شده بود و فکر می‌کنم در این شرایط خطای هند باشد ولی بازهم به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم.

تارتار در مورد اینکه بعد از بازی فصل قبل که مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند بازهم حرف و حدیث ها پیش از این بازی مطرح شد، توضیح داد: من واقعاً به این مسائل دیگر توجهی ندارم و تمرکزم روی کار خودم است. یک سری ذهن های بیمار در فضای مجازی هرچه می‌خواهند می‌گویند و کسی هم جلودارشان نیست. من آنها را به خدا واگذار کردم و توجهی به این مسائل ندارم و دیگر نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

وی در مورد بازی هفته دوم با تراکتور گفت: تراکتور تیم خوبی این فصل تشکیل داده و یک سرمربی با تجربه و کارنامه دار به اسم بردیف روی نیمکت دارد و بازی هفته اول آنها با گل گهر را هم دیدیم. به نظرم کار سختی در تبریز داریم ولی خب برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم دست پر خارج شویم.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با آخرین وضعیت سینا اسدبیگی خاطرنشان کرد: باشگاه به طور جدی پیگیر وضعیت اسدبیگی است و مطمئن باشید در این مساله کوتاه نخواهیم آمد. اول اینکه غیر ممکن است یک بازیکن بدون قرارداد در تمرینات تیم شرکت کند و با تیم به اردو بیاید و در پیش فصل حاضر باشد. ضمن اینکه کار اسد بیگی غیر اخلاقی هم بود چرا که چند روز مانده به شروع لیگ دست ما را در پوست گردو گذاشت. اگر از روز اول می‌گفت نمی‌خواهم بمانم ما یک فکری می‌کردیم و جانشین برایش جذب می‌کردیم ولی حالا دچار مشکل شده ایم.
برچسب ها: مهدی تار تار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها