به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۵۲۸۸۰
صابری:

بازی آذربایجان حساس‌ترین بازی زندگی‌مان بود

بازی آذربایجان حساس‌ترین بازی زندگی‌مان بود
گروه ورزشی: تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی رکوردشکنی کرد. این تیم با کسب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را کسب کند. پیش از این  بانوان والیبالیست ایرانی در بازی‌های آسیایی 1963 موفق به کسب مدال برنز کسب شده بودند. به همین جهت این افتخار آفرینی با حمایت بسیاری از اقشار مختلف جامعه روبرو شد. نکته مهم ماجرا این بود که مهسا صابری بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از پیروزی گوشی را به دست گرفت و از جشن ملی‌پوشان فیلم گرفت. این ویدیو با انتشار گسترده در فضای مجازی و استقبال کاربران ایرانی روبرو بود.

به گزارش ایلنا، مهسا صابری پیرامون ارزیابی سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و پیروزی سرنوشت ساز مقابل تیم ملی والیبال بانوان آذربایجان، اظهار داشت: اولین دوره بود که در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می‌کردم فکر نمی کردم که اینقدر سطح مسابقات بالا باشد. چون نام کشورهای اسلامی روی این مسابقات است ناخودآگاه فکر می کنیم که این مسابقات سطح بالایی ندارد ولی کشورهای خیلی متفاوتی در این مسابقات شرکت بودند. در بخش والیبال بانوان کشورهای کامرون، ترکیه و آذربایجان حداقل روی کاغذ از ما بهتر بودند چرا که در مسابقات المپیک و لیگ جهانی شرکت کرده بودند و قطعاً تجربه‌ای بالاتر از ما داشتند.

وی در خصوص پیروزی سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی آذربایجان در دور نیمه نهایی عنوان کرد: خدارا شکر ما توانستیم آذربایجان را شکست بدهیم چرا میانگین قدی بازیکنان آذربایجانی از ما بالاتر بود و قدرتی‌تر بازی می‌کردند اما تیم ایران خیلی مشکلی برای بازی با تیم‌های قدرتی ندارد. مشکل ایران این بود که با تیم‌های سرعتی کمی به مشکل می‌خورد. خداراشکر که در نهایت توانستیم آذربایجان را شکست بدهیم و به فینال برویم. 

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا ایران در ست‌های اول، سوم و چهارم با فاصله امتیازی خیلی ملی‌پوشان توانستند آذربایجان را شکست بدهند اما در سطح دوم شرایط کمی متفاوت بود، تصریح کرد:  همانطور که ما برای پیروزی به داخل زمین رفته بودیم، تیم مقابل هم چنین شرایطی داشت.آنها همه تلاش‌شان را انجام دادند و توانستند در یک سِت برنده شوند. این بازی طوری بود که حتی ما می‌توانستیم سه بر صفر بازنده شویم یا برعکس همین قضیه برای آذربایجان. نتیجه این بازی از قبل قابل پیش‌بینی نبود و اینطور نبود که بگوییم که کدام تیم برنده می‌شود، برای همین خیلی بازی جذابی بود. 

صابری پیرامون بازی علیخانی با وجود مصدومیت و ابراز احساسات او وقتی نتوانست بازی را ادامه بدهد، گفت: خانم علیخانی قبل از بازی با آذربایجان مصدوم شدند. روز قبل آن در بازی مقابل ترکیه مصدوم شدند و حتی قبل شروع بازی با آذربایجان هم ایشان خیلی از ناحیه دست احساس درد داشتند و ما از ایشان خواستیم که بازی نکنند. خودش خواست که مقابل آذربایجان بازی کند و چرا که کل تیم انگیزه خاصی در این بازی داشتند و برای همه ما حساس‌ترین بازی زندگی‌مان بود.

وی در خصوص رکوردشکنی تیم ملی والیبال گفت: بله رکوردشکنی تاریخی صورت گرفت و از این بابت خیلی خوشحالیم. در بازی پایانی هم به هر حال تجربه ترکیه خیلی بالا است و مدال نقره این مسابقات هم کم نیست. امیدوارم در آینده با برنامه ریزی، تلاش و توجه بیشتر جایگاه تیم ملی والیبال بانوان افزایش پیدا کند.
بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران در خصوص حمایت‌ها از نتایج این تیم گفت: در نهایت این مسابقات خیلی برای اعضای تیم جذاب بود و از این بابت که خیلی از مردم، سلبریتی‌ها، بازیگران و ورزشکاران مطرح کشور از تیم ملی والیبال بانوان حمایت کردند، خوشحالیم و از این بابت قدردان آنها هستیم.
برچسب ها: مهسا صابری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها