به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۵۲۸۸۲

کدام بازیکنان در لیست مازاد استقلال قرار گرفتند؟

کدام بازیکنان در لیست مازاد استقلال قرار گرفتند؟
گروه ورزشی: سه بازیکن به احتمال فراوان استقلال را ترک خواهند کرد.به گزارش  ایلنا، تیم استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی همچنان فعالیت دارد و از این رو قرار است چند بازیکن این تیم را ترک کنند.بر اساس آخرین شنیده‌ها، ریکاردو ساپینتو لیست مازاد جدیدی را اعلام کرده که در آن نام سه بازیکن به چشم می‌خورد.
سرمربی پرتغالی تصمیم گرفته ارسلان مطهری، سید محمد حسینی و عزیزبک آمانوف می‌توانند استقلال را ترک کنند و برای ادامه مسابقات فصل به آن‌ها نیازی ندارد.

چرا ساپینتو لیست مازاد جدید اعلام کرد؟
این دومین لیست مازاد ریکاردو ساپینتو پرتغالی است. او پیش از برگزاری اردوی تدارکاتی ترکیه بازیکنانی همانند امین قاسمی‌نژاد، زکریا مرادی، متین کریم‌زاده، آرش داج‌لیری، فردین رابط، سینا خادم‌پور و رضا آذری را کنار گذاشته بود.این سرمربی درحالی نام سه بازیکن دیگر را خط زده که برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد با کمبود جالی خالی در لیست مواجه شده بود.استقلال در هفته اخیر جذب مهدی قایدی و محمد محبی را نهایی کرد و همچنین محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی هم پس از پایان خدمت سربازی به جمع آبی پوشان ملحق شده‌اند.

سرنوشت بازیکنان مازاد چه می‌شود؟
آمانوف تنها برای این فصل با استقلال قرار دارد و به نظر می‌رسد با پرداخت مبلغ رضایتانمه و معرفی باشگاه جدیدش آبی پوشان را ترک خواهد کرد.محمد حسینی که در غیاب یزدانی و مرادمند به این تیم ملحق شده بود با بازگشت این دو بازیکن، شانسی برای رقابت در خط دفاعی ندارد و تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد.همچنین ارسلان مطهری هم درحالی اکنون مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار دارد که در ماه گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها