به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۳۵۲۹۵۰
مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با رد صحبت‌های وزیر ورزش

نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه، الزام‌آور است، نه پیشنهادی!

گروه ورزشی: مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با رد صحبت‌های وزیر ورزش، گفت: نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه، الزام‌آور است، نه پیشنهادی!
نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه، الزام‌آور است، نه پیشنهادی!
سهیل مهدی در پی ادعای اخیر حمید سجادی وزیر ورزش ‌درباره بحث ممنوعیت ورود تماشاگران زن به ورزشگاه‌ها و این ادعا که تقاضای فیفا فقط در حد پیشنهاد بوده و نه الزام، در گفتگوی زنده با شبکه ورزش سیما صراحتا اعلام کرد: نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه، الزام‌آور است، نه پیشنهادی!
لغو ناگهانی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران و بستن سایت بلیت فروشی واکنش‌های زیادی به همراه داشت  و در کنار گلایه هواداران، تعدادی از باشگاه‌ها مثل استقلال و گل‌گهر سیرجان نیز با انتشار بیانیه گلایه‌های خود را ابراز کردند.
در حالی که طرفداران فوتبال انتظار دارند در هفته دوم ورودشان به استادیوم‌ها آزاد شود و بتوانند مسابقات تیم محبوب خود را از نزدیک ببینند، اما ظاهرا قرار نیست بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود و این موضوع برای دومین هفته پیاپی ادامه خواهد داشت. مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، دراین‌باره به فوتبال برتر گفت: قرار است تا پایان هفته ابلاغیه بدهند تا بحث سیستم حضور تماشاگران را مشخص کنند. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر همراه با تماشاگران خواهد بود یا خیر، ابراز کرد: باور کنید نمی‌توانم بگویم چون منبع تصمیم گیرنده خارج از فدراسیون فوتبال است.

آنتی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۲:۵۳
خوب شما اصلاح طلبان زنان و دختران خودتون بفرستید ورزشگاه ..چرا گرا میدید برای تحریم ورزش... (392161)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها