به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۵۲۹۸۳

رئیسی با این تیم به جایی نخواهد رسید

رئیسی با این تیم به جایی نخواهد رسید
گروه اقتصادی:نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس در انتقاد به عملکرد رئیس جمهور گفت: به فکر تغییر تیم اقتصادی خود باشید، با این تیم به جایی نخواهید رسید.
غلامعلی کوهساری  گفت: مردم با مشکلات زیادی به ویژه در زمینه‌های اقتصادی مواجه هستند و متاسفانه عملکرد دولت تاکنون رضایت بخش نبوده است.
وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت یادآور شد: بیش از ۵ ماه از سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گلستان می گذرد، طی این مدت و به طرق مختلف درخواست برش شهرستانی مصوبات سفر مذکور را داشته ام، در پاسخ آخرین مکاتبه با معاون وزیرکشور، با استاندار گلستان نیز این موضوع مطرح شد، اما یک پاسخ مستند و قانع کننده دریافت نکردیم .
عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم با مشکلات زیادی به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، مسکن و اشتعال جوانان مواجه هستند و با برگزاری جلسات و گفتاردرمانی نمی شود مردم را امیدوار کرد، به فکر تغییر تیم اقتصادی خود باشید، با این تیم به جایی نخواهید رسید.
وی با بیان اینکه دلیل تاخیر دولت در افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای کامل رتبه بندی فرهنگیان چیست؟ گفت: این سریال رتبه بندی فرهنگیان کی به سرانجام می رسد؟ امیدوارم ایراد آقای نامی، در مورد رتبه بندی فرهنگیان به گفته وزیر آموزش و پرورش آخرین ایراد باشد و رتبه بندی فرهنگیان به درستی اجرا شود.
وی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان عنوان کرد: فروش ۲۰ هکتار از اراضی روستای آراز کوه فندرسک به شرکت شهرک‌های صنعتی جهت ایجاد ناحیه صنعتی در منطقه فندرسک خواسته زیادی است؟ در منطقه ای که در گذشته کارخانجات متعدد داشت، ایجاد یک ناحیه صنعتی برای اشتغال جوانان و افزایش درآمد مردم کار بزرگی است؟


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها