کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکایت از بازیگران زن رد شد

27 مرداد 1401 ساعت 19:20


گروه فرهنگ وهنر: دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت گروهی از طللاب قم علیه بازیگران زن را رد کرد و قرار منع تعقیب برای آنها صادر کرد.
به گزارش قم نیوز،آذرماه سال گذشته، گروهی از طلاب قم و برخی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر علیه ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران از جمله یوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی در قم شکایت کرده بودند که این شکایت با قرار عدم صلاحیت به تهران ارجاع شد و از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه رد شده است.
طلاب قم با طرح اینکه تصاویر زنان بازیگر باعث «وارد کردن زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل، نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان و محروم شدن از لذت انس با خدا» می‌شود، خواستار جبران خسارت شدند.
در شکایت طلاب، معلوم بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گل‌سر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق «بدحجابی» ذکر شده بود.
همچنین در این شکایت اشاره شده بود که «پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و معلوم بودن برجستگی‌های بدن، پوشیدن شلوارک، شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدن، پوشیدن لباس آستین کوتاه، پوشیدن مانتوهای شیشه‌ای و انداختن عکس با افراد مکشوف» از مصادیق «توهین به مقدسات اسلام» است.

 


کد مطلب: 352989

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/352989/شکایت-بازیگران-زن-رد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir