کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تراس این خانه ۶۰ میلیارد تومان می‌ارزد!

نگاهی به لاکچری‌ترین پنت هاوس‌های تهران

گسترش نیوز , 28 مرداد 1401 ساعت 10:32

گروه اقتصادی:افزایش قیمت مسکن اتفاقی است که در سال های اخیر مشکلات زیادی را برای اکثر افراد جامعه روبرو کرده است و خرید خانه به یک رویا تبدیل شده است.


تسهیلات بخش مسکن هم جوابگوی خرید خانه برای خانه اولی ها نمی باشد چرا که خرید یک خانه ۵۰ متری در جنوب شهر چیزی در حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول میخواهد و فقط شاید این تسهیلات به کار افرادی بیاید که شاید بخواهند خانه های خود را چند متر بزرگ تر کنند.مرکز آمار دومین گزارش خود از وضعیت مسکن در تهران را اعلام کرد. طبق آخرین داده های این مرکز در تیرماه امسال، تورم بخش مسکن در پایتخت برابر با ۸.۳ درصد بوده که رکورد ۲۳ ماهه را با خود به همراه داشته است.

نرخ تورم مسکن و خرید آپارتمان در نیاوران و جاهای دیگر در تهران همچنان صعودی است.این شاخص در اولین ماه تابستان ۱۴۰۱ به ۸.۳ درصد رسیده و در بالاترین سطح خود در دو سال اخیر قرار گرفته است. این افزایش در حالی ثبت شده که میزان معاملات در بازار مسکن افت ۳۸ درصدی را در مقایسه با پایان بهار امسال ثبت کرده است. مرکز آمار دومین گزارش خود از وضعیت مسکن در تهران را اعلام کرد. طبق آخرین داده های این مرکز در تیرماه امسال، تورم بخش مسکن در پایتخت برابر با ۸.۳ درصد بوده که رکورد ۲۳ ماهه را با خود به همراه داشته است.در همین خصوص مرکز آمار برای دومین ماه متوالی وضعیت آماری مسکن تهران را منتشر می کند. پیش از این برای سال‌های پی در پی این اطلاع رسانی تنها به دست بانک مرکزی رقم می‌خورد.

در این تلاطم بازار مسکن و وضعیت اقتصادی نابسامان ، هنوز خانه های لوکس با قیمت های نجومی در آگهی های اینترنتی به چشم می خورد که هوش از سر آدم می برد. قیمت این املاک و پنت هاوس های لاکچری به حدی زیاد است که برای رهن و اجاره این واحدها هم باید پول پیش چند میلیاردی و اجاره چند صد میلیونی پرداخت کرد.

در ادامه به بررسی قیمت تعدادی از خانه های لوکس در تهران پرداخته ایم:
پنت هاوس ۶۰۰ متری در زعفرانیه

انباری،آسانسور،تراس ، سیستم منیتورینگ پارکینگ،  دو جهت دید ابدی شمال و جنوب، کفپوش ، سونا و جکوزی، استخر،هلی پد، سالن ورزش، سالن اجتماعات، سالن سرگرمی،۱۰۰ متر تراس با دید شمال و جنوب تنها بخشی از امکانات این پنت هاوس سوپر لوکس است. این ویلای ۶۰۰ متری که منطقه زعفرانیه تهران واقع شده است ۲۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد.
پنت هاوس ۹۰۰ متری در زعفرانیه

 پنت هاوس لاکچری متری ۳۶۵ میلیون تومان قیمت دارد و امکاناتی نظیر دو تراس بزرگ با ویو ابدی، پنت هاوس، نورگیر از سه جهت، ۵ خواب/۲ خواب مستر، سالن بزرگ با پنجره تمام قد، آشپزخانه فول فرنیش برند گگنو، متریال تماما وارداتی، پروژه ای لاکچری، ۸۰ متر سوئیت مجزا، فرعی دنج و مشجر، مشاعات کامل و بی نظیر، سالن جیم/سالن اجتماعات، سالن سینما/سالن تنیس، ۴ پارکینگ، ۷۰۰ متر لابی مجلل دوبلکس، لابی من ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری و پرسنل خدماتی، دارد.
پنت هاوس ۹۰۰ متری در ولنجک


 این خانه ۱۸۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و امکانات بی نظیری دارد. سالن بزرگ با پنجره کف تا سقف جذب حداکثری نور، پلان تفکیکی، اشپزخانه فرنیش ، کف واحد سنگ اسلب ایتالیایی، سرویس های بهداشتی وارداتی، ویو ابدی با دید ۳۶۰ درجه ای، سرتاسر تراس، ارتفاع سقف واحد ۴ متر، مشاعات کامل هتلینگ، ۵ پارکینگ، لابی مجلل و باشکوه، پرسنل خدماتی از ویژگی های این پنت هاوس لاچکری است.

 پنت هاوس لاکچری با ۲۵۰ متر تراس
 ارتفاع سقف واحد ۵ متر ،۳ خواب مستر ، کلازت روم ، ۶۰ متر سوئیت اختصاصی برای مهمان ، ۹۰ متر سوئیت زوج ، ۵۰ متر سوئیت خدمات کنار واحد ، فول فرنیش،  مطبخ ، لاندری ، بار فول فرنیش ، ۲ تراس ۱۰۰ و ۱۵۰ متری، استخر،جکوزی زمین گلف و آلاچیق ، ۲ انباری ۲۵ متری ، ۲۰ پارکینگ باکسی سندی ، ۲ لاین آسانسور ۱۳ و ۲۰ نفره از امکانات این پنت هاوس ۱۰۰۰ متری می است. این ویلا ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت دارد. به نوعی می‌توان گفت تراس این خانه ۶۰ میلیارد تومان می‌ارزد.


کد مطلب: 353041

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353041/نگاهی-لاکچری-ترین-پنت-هاوس-های-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir