به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۵۳۰۵۸
سقوط بازار رمزارز

بیت‌کوین ۲۰ هزار دلاری می‌شود؟

بیت‌کوین ۲۰ هزار دلاری می‌شود؟
گروه اقتصادی: امروز ۲۸مرداد ۱۴۰۱، بازار رمزارز در پی ریزش بیت‌کوین، در حال سقوط به سطوح حمایتی پایین‌تر است. مادامی که قیمت سطوح حمایتی پایین‌تری را آزمایش می‌کند، شانس بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی کم و کمتر می‌شود.

روند بیت‌کوین، Tradingview 
شاخص ترس و طمع بیت‌کوین
شاخص Fear & Greed، پس از یک هفته به ناحیه زیر ۳۵ واحد رسید. این شرایط در پی ریزش اخیر بیت‌کوین رقم خورده‌ است. گفتنی است تحلیلگران موضع معامله‌گران بازار را نسبت به چند هفته قبل، کمی متلاطم تفسیر می‌کنند. از سوی دیگر، در صورت ادامه شرایط حال بازار رمزارز، احتمال سقوط بیت‌‎کوین به زیر ۲۱ هزار دلار محتمل خواهد بود.
 
بیت‌کوین پس از مواجهه با مانع ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلاری، شروع به ریزش قیمت کرد. در جنبه نزولی بیت‌کوین،  حمایت ۲۲ هزار و ۷۰۰ دلار همچنان پابرجاست. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلاری است که به تبع آن ممکن است روند نزولی قیمت‌ها تسریع شود. در این شرایط پیش‌بینی قیمت ۲۲ هزار دلار هم برای بیت‌کوین چندان بیراه نیست.در روند صعودی، خرس ها در نزدیکی سطح ۲۳ هزار دلار فعال هستند. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار است که در حال حاضر قیمت بالای این سطح معامله می‌شود. اگر قیمت خود را به بالای سطح ۲۳هزار دلار برساندتثبیت شود. ممکن است قیمت سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ را دوباره آزمایش کند.

روند اتریوم، Tradingview
حمایت و مقاومت بازار رمزارز
در ادامه ریزش بیت‌کوین، قیمت اتریوم به زیر ۱هزار و ۸۵۰ دلار سقوط کرد. گفتنی است خرس‌ها ممکن است قیمت را حتی به زیر سطح حمایت ۱۸۰۰ دلاری برسانند. حمایت اصلی بعدی قیمت نیز نزدیک به منطقه ۱هزار و ۷۴۰ دلاری قرار دارد.

در جهت صعودی اتریوم، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۱۸۵۰ دلار است که همچنان برای گاوها سطح بسیار سختی است. مقاومت کلیدی بعدی سطح ۱۹۰۰ دلار است که خرس‌ها همچنان در این سطح فعال هستند.
سایر آلت‌کوین‌های بازار نیز پس از سقوط بیت‌کوین، ریزش شدیدی را تجربه کردند. کاردانو در حال حاضر زیر سطح ۰٫۵۰دلار است. حمایت اصلی کاردانو سطح ۰٫۴۶دلار است که در صورت ادامه روند نزولی، قیمت می‌تواند این سطح را نیز آزمایش کندسولانا هم مانند سایر رمزارزهای بازار سطح حمایت اصلی خودرا از دست داد و به زیر ۳۹دلار سقوط کرد. نزدیک‌ترین حمایت قیمت سطح ۳۷دلار است که در صورت از دست رفتن این سطح قیمت تا ۳۵ دلار نیز می‌تواند کاهش یابد.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها