کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عطایی: لهستان با تمام قدرت والیبال بازی کرد

ورزش سه , 28 مرداد 1401 ساعت 12:14


گروه ورزشی:بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ابراز امیدواری کرد که نواقص تیمش تا زمان شروع مسابقات قهرمانی جهان از بین برود. رقابت‌های قهرمانی جهان از چهار شهریورماه به میزبانی دو کشور اسلوونی و لهستان برگزار می شود. ملی پوشان والیبال ایران که با تیم های هلند، آرژانتین و مصر هم گروه هستند این روزها در جام واگنر حاضر هستند تا خود را به به آمادگی حداکثری برسانند. در همین راستا شاگردان بهروز عطایی شب گذشته در اولین مسابقه خود شکست سنگینی را مقابل لهستان متحمل شدند.

 
بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر لهستان در جام واگنر گفت: مسابقه خیلی خوبی بود. با تیم قدرتمند دنیا بازی کردیم و نسبت به مسابقات لیگ ملت‌ها سه تغییر در جریان بازی داشتیم. می‌خواستیم علی اصغر مجرد، جواد معنوی‌نژاد و بازیکنانی که در سال گذشته کمتر بازی کردند، محکی جدی بخورند.

لهستان با تمام قدرت والیبال بازی کرد و از تمام بازیکنان اصلی‌اش در جریان بازی استفاده کرد در واقع همان ترکیب اصلی لیگ ملت‌ها در این دیدار حضور داشتند. مسابقه خوبی شد به ویژه در ست دوم که بسیار پایاپای پیش رفت و حتی گاهی در امتیازات جلو هم بودیم، اما فشار بازی بالا بود و چند اشتباه منجر شد، ست را از دست بدهیم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر این که مسابقات واگنر، دیدارهایی تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است، گفت: قرار است در مسابقات قهرمانی جهان در اوج آمادگی باشیم و این رقابت‌ها کمک خواهد کرد که به این آمادگی دست یابیم. صربستان تیم خوبی است و ترکیب کامل بازیکنانش را با خود آورده است. امیدوارم بازی خوبی شود و مجرد و معنوی نژاد در این شرایط به وضعیت مناسب بازی و آمادگی عالی که مدنظرمان هست، برسند.
تیم نواقصی با این ترکیب داشت که باید تا مسابقات جهانی از بین برود. نواقصی که قابل رفع است و امیدوارم روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر شود تا با بهترین شرایط به قهرمانی جهان برویم.


کد مطلب: 353069

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353069/عطایی-لهستان-تمام-قدرت-والیبال-بازی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir