به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۵۳۰۷۱
عبادی‌پور:

خوب شد این نتیجه در جام واگنر رقم خورد

خوب شد این نتیجه در جام واگنر رقم خورد
گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام واگنر به مصاف تیم میزبان یعنی لهستان رفت و با ارائه یک نمایش نه چندان خوب نهایتاً در سه ست پیاپی از حریف خود شکست خورد.میلاد عبادی‌پور پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه گفت: نمی‌توانم بگویم که بازی خوبی بود چون آن بازی که توقع داشتیم را نتوانستیم اجرا کنیم. البته فکر می کنم این روند طبیعی است چون خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنیم.

رقابت های قهرمانی جهان بعد از المپیک، مهمترین تورنمنت والیبالی به شمار می رود. در این مسیر پستی و بلندی هایی هم وجود دارد که کاملاً طبیعی است. خوب شد این نتیجه در جام واگنر رقم خورد و امیدوارم در قهرمانی جهان شاهد چنین نتایجی نباشیم.کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: درست است که جام واگنر هم اهمیت دارد اما مهمتر از آن قهرمانی جهان است که باید تلاش کنیم چنین شروعی در آنجا نداشته باشیم. نمی توانم چیز زیادی درمورد بازی بگویم چون آن بازی که می خواستیم را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. متاسفانه گاهی این اتفاقات می افتد و کاری نمی توان کرد.

عبادی‌پور درمورد جو سالن و حضور تماشاگران، گفت: لهستان کشوری است که به تماشاگرانش مشهور است. فکر می کنم اکثر بازیکنان ایران اینجا بازی کرده‌اند و این شرایط برای آنها عادی است اما بدون شک این هیجان می‌تواند تاثیر مثبتی روی روند تیم میزبان بگذارد. فکر می‌کنم امروز به بازی بد خودمان باختیم.
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها