به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۵۳۰۷۳

حسینی:هواداران موجب کامبک سپاهان شدند

حسینی:هواداران موجب کامبک سپاهان شدند
گروه ورزشی:بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در ابتدا بازی برخلاف جریان، گل خوردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم که حضور هواداران صد درصد بر کامبک ما تاثیرگذار بود. محمدرضا حسینی، پس پیروزی ۲ بر ۱ سپاهان مقابل نساجی مازندران و کسب ۳ امتیاز بازی در ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: خوشحالم که دوباره هوادارانمان را در کنارمان داریم و این فوق‌العاده‌ برایمان خوب است. در بازی امروز نیز اثر این حضور را دیدیم.
 
وی افزود: داوری مشکل خاصی نداشت و داوری خوبی  را شاهد بودیم.هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تعویض بازوبند کاپیتانی میان او و یاسین سلمانی، توضیح داد: در ابتدا بازی حس کردم یاسین سرحال نیست و خواستم با دادن بازوبند شوک مثبتی به او وارد کنم. بازوبند فقط یک تکه پارچه است و فرقی ندارد بر بازو چه کسی باشد. البته باعث افتخار هرکسی است که بازوبند تیم بزرگی مانند سپاهان را بر بازو ببندد، اما در قالب این تیم همه باید برای هم تلاش کنند.

حسینی درباره حضور تماشاچیان در این بازی، خاطرنشان کرد: حضور تماشاچیان در این بازی فوق‌العاده‌ بود. دیر اطلاع‌رسانی کردند، اما با این حال آرام آرام به ورزشگاه آمدند و از بودنشان لذت بردیم. نبود تماشاگران باعث می‌شود از بازی لذت نبریم و وجودشان باعث دلگرمی ما است. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها