کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایی:با محرومیت باید جلوی ساپینتو را بگیرند

خبرورزشی , 28 مرداد 1401 ساعت 12:25


گروه ورزشی:با شیث رضایی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات و شرایط این تیم در شروع لیگ گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 
بازی با ذوب آهن را چطور دیدی؟
خب فکر می‌کنم برای بازی اول نمایش پرسپولیس بد نبود. یکسری مشکلات وجود داشت که کاملا طبیعی بود. هماهنگی نفرات جدید کمی زمان می‌برد. تیم‌ها تازه از بدنسازی آمدند و همیشه تا چند هفته اول همینطور بوده است. مطمئن باشید پرسپولیس رفته رفته بهتر خواهد شد.

نقل و انتقالات پرسپولیس را در این فصل چطور دیدی؟
اول باید بگویم که من پیشبینی این نقل و انتقالات را برای پرسپولیس می‌کردم. تیم ما در اکثر پست‌ها در فصل قبل مشکل داشت و با شناختی که از کادرفنی داشتم ، حدس می‌زدم شاهد یک خانه تکانی اساسی در تیم باشیم. شرایط امروز پرسپولیس را بخواهیم نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته در نظر بگیریم خیلی خوب است و به مراتب از آن شرایط جلوتر هستیم. خریدهای انجام شده خریدهای خوبی هستند و مشخص است با برنامه و استراتژی وارد بازار شده است و به رفع نقاط ضعفش می‌پردازد.

در فصل قبل گلر و خط دفاعی پرسپولیس به شدت شکننده بود. با توجه به خریدهای انجام شده در عقب زمین ، به نظرت این مشکل برطرف خواهد شد؟
در اینکه نفرات جدید بسیار خوب هستند ، شکی نیست. ولی من فکر می‌کنم به جای صحبت از نفرات بهتر است در مورد ساختار تدافعی تیم‌ صحبت کنیم که من هم موافقم فصل گذشته دچار اشکال بود. نفراتی که حضور داشتند شاید هرکدام به تنهایی در یک ساختار دیگر قابلیت‌های بالایی داشته باشند ولی در این سیستم و کنار هم نتوانستند ساختار دفاعی منسجمی‌برای پرسپولیس ایجاد کنند. نفرات جدید هم افراد توانمندی هستند و فکر می‌کنم بتوانند نیاز پرسپولیس را در دفاع تیمی‌برآورده کنند.

در مورد حضور لوکادیا در پرسپولیس چه نظری داری؟
خب رزومه این بازیکن خیلی خوب است و در تیم‌های مطرحی بازی کرده است. امیدوارم خیلی زود در ترکیب تیم جا بیفتد و بتواند به پرسپولیس کمک کند. خیلی تعریفش را می‌کنند و من هم امیدوارم بتواند گل‌های زیادی برای ما بزند. پرسپولیس نیاز به چنین بازیکنی داشت و فکر می‌کنم لوکادیا می‌تواند ستاره لیگ شود.

یکی از انتقاداتی که هواداران پرسپولیس داشتند، مربوط به معافیت دو بازیکن سرباز استقلال بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟
ما که نفهمیدیم چه شد. اگر کسی متوجه شد این دو بازیکن چطور معاف شدند، به ما هم بگوید. بعد از ۴ ماه ناگهان اعلام شد معافیت گرفتند. نمی‌دانم قانون چه می‌گوید ، فقط امیدوارم قانون به یک شکل برای همه اجرا شود. یعنی فرقی بین این بازیکنان و سربازی که در مرز پست می‌دهد و باید ۲ سال خدمت کند، وجود نداشته باشد.

سرمربی استقلال هم در بازی با ملوان حرکت عجیبی انجام داد و به برانکارد ضربه زد.
بله دیدم و خیلی هم تعجب کردم. شاید خیالش راحت است که کسی محرومش نمی‌کند و مثل سال قبل مربیان استقلال از هرگونه محرومیت مبرا هستند. من فکر می‌کنم اگر همین حالا جلوی او را نگیرند، باز هم شاهد تکرار این صحنه‌ها بودیم که خیلی زشت است. اگر کمیته انضباطی واقعا عادل است و همه را با یک چشم می‌بینید، باید ساپینتو را محروم کند. همانطور که قبلا یحیی گل محمدی را محروم کرده بود.

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟
از نظر من و با شرایط فعلی که من از تیم‌های مختلف سراغ دارم، پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. فصل قبل هم شرایط خاصی ایجاد شد و قهرمانی به نظرم حق پرسپولیس بود. پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان باتجربه ای دارد و اصلا به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کند. امیدوارم پرسپولیس بتواند لیگ را با قدرت شروع کند و در پایان فصل هم قهرمان شود.

سیدجلال همبازی سابق تو در ۴۰ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. نظرت در این خصوص چیست؟
من در تیم ملی با سید همبازی بودم و خاطرات خوبی کنار او دارم. دستاورد سیدجلال در طول دوران فوتبالش بینظیر است و واقعا او یکی از نوادر فوتبال ایران به حساب می‌آید. من به عنوان یک دوست به او خسته نباشید می‌گویم و در سمت جدید هم برایش آرزوی موفقیت دارم. من فکر می‌کنم سیدجلال می‌تواند به کادرفنی پرسپولیس کمک کند و تجربیاتش را در اختیار جوان‌ترها قرار دهد. حسینی زمانی هم که در زمین بود یک وزنه به حساب می‌آمد و تیم را از درون کنترل می‌کرد و کاریزمای مربیگری را دارد.


کد مطلب: 353074

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353074/رضایی-محرومیت-باید-جلوی-ساپینتو-بگیرند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir