به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۵۳۱۰۱

مهاجم پرسپولیس برایم «مجهول» است

مهاجم پرسپولیس برایم «مجهول» است
گروه ورزشی:مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی پیش روی این تیم با فولاد گفت: همه چیز پس از پنج بازی مشخص می شود.به گزارش مهر،ناصر ابراهیمی  با اشاره به جذب یورگن لوکادیا برای تقویت خط حمله پرسپولیس گفت: بازیکنی که پنج بازی برای پرسپولیس انجام ندهد قابل قضاوت نیست. همیشه می‌گویند خارجی‌های خوب به پرسپولیس می‌آیند اما واقعاً هیچکدام از آنها در چندین سال گذشته خوب نبوده‌اند. اینکه لوکادیا رزومه قوی دارد دلیل نمی‌شود در اتمسفر فوتبال ایران هم درخشان باشد. فیزیک او مناسب است اما واقعاً نباید اسیر اسم او شویم. چنین بازیکنانی همیشه برای من مجهول هستند تا چندین بازی از آنها ببینم.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: باید بپذیریم فوتبال ما نمی‌تواند بازیکن خارجی درجه یک بیاورد. به همین خاطر نمی‌خواهم درباره بازیکنی که مشخص نیست چه در توان دارد را اینقدر بزرگ کنیم که خودش را بالاتر از تیم بداند.وی با انتقاد از چرخه ورود بازیکن از خارج به داخل تصریح کرد: مدیر هم مثل مربی نتیجه گرا شده است. او بیهوده از یکسری توهین‌های هواداران در فضای مجازی می‌ترسند و دست به هر کاری می‌زنند که محبوب شوند. این روند درستی در باشگاه داری نیست. من واقعاً برایم عجیب است یک نفر تولیدی از پایه‌ها در پرسپولیس نبوده است. این روش خیلی ناراحت کننده‌ای است که تمام فوتبال ایران را شامل شده است چون خروجی اش هیچ و تهی شده است!

ابراهیمی درباره عملکرد مدیریت رضا درویش در باشگاه پرسپولیس یادآور شد: واقعیت این است که من همیشه می‌پرسم و جوابی برایش ندارم. ۲۴ مدیرعامل در ۴۳ سال برای پرسپولیس آمده است. به او پول هم می‌دهند اما توان مدیریت ندارند. مدیریت به جیب پر از پول نیست بلکه اداره کردن یک مجموعه با تمام کاستی‌ها و همچنین روند صحیح آنها اهمیت دارد. من با شخص کار ندارم بلکه چرخه انتخاب مدیران و سپس کارآمدی آنها برایم مهم است.
او درباره اظهارنامه مالی رضا درویش درباره مخارج فصل جاری تیم بزرگسالان پرسپولیس تاکید کرد: من که چیزی از آن نفهمیدم. کاملاً مشخص بود که برای توجیهات دولتی و بورسی چنین اعداد و ارقامی را ردیف کرده بودند. نمی‌دانم آیا این شفافیت محسوب می‌شود یا نه.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره مدعیان قهرمانی فصل جاری گفت: فعلاً خیلی زود است درباره ابتدایی‌ترین مسائل هم صحبت کنیم. شاید در همین هفته‌های پیش رو اتفاقاتی رخ دهد که همه شوکه شویم. من می‌توانم هفته ششم بگویم مدعی اصلی قهرمانی چه تیمی است اما الان هیچ ادعایی درباره این موضوع ندارم. می‌توان این موضوع را پس از پنج بازی تیم‌ها متوجه شد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها