به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۵۳۱۳۵

کاپلو: میلان قهرمانی فصل قبل را فراموش کند

کاپلو: میلان قهرمانی فصل قبل را فراموش کند
گروه ورزشی: فابیو کاپلو یک خطر را سد راه میلان برای حفظ عنوان قهرمانی سری آ می‌بیند و امیدوار است روسونری در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول هم‌گروه نشود.به گزارش ایسنا، شاگردان استفانو پیولی فصل را با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل اودینزه آغاز کردند و تابستان امسال با خرید دیووک اوریگی و چارلز دی کتلایر تیم خود را تقویت کردند. آن‌ها هم‌چنان به دنبال یک مدافع میانی جدید و یک هافبک میانی هستند.
 
بازیکن و مربی پیشین روسونری، میلان را در میان شانس‌های قهرمانی می‌بیند، اما به این تیم و مربی آن‌ها هشدار داد و گفت: خطر به میلان نزدیک است به خصوص زمانی که شما بازیکنانی را دارید که عادت به بردن و قهرمانی‌های مداوم ندارند. وقتی کسی قهرمان می‌شود فکر می‌کند که همه چیز انجام شده است، اما در باشگاهی مانند میلان، برنده شدن به معنای انجام وظیفه است. آن‌ها باید خاطرات قهرمانی را فراموش کنند و از صفر شروع کنند و به زمان حال فکر کنند. زمانی که من مربی روسونری بودم، گاهی اوقات از شدت تمرینی که دیده بودم راضی نبودم و ماموریت من در روز بعد این بود که تمرین را مانند یک بازی حساس برای تیم مهم تلقی کنم. پیولی باید همه جزییات را یادداشت کند و آن را اصلاح کند. میلان بهترین باشگاه جهان بود زیرا همه به قهرمانی فکر می‌کردند. این مفهومی است که پیولی فصل گذشته به بازیکنانش منتقل کرد. 

یکی از اهداف روسونری، راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آن‌ها فصل گذشته برای اولین‌بار در هشت سال گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند اما در مرحله گروهی حذف شدند. میلان این بار در سید یک خواهد بود در حالی که یک سال پیش در سید ۳ قرار داشت و با لیورپول، پورتو و اتلتیکو مادرید هم‌گروه شد.    کاپلو گفت: پنج تیم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارند که باید از آن‌ها دوری کرد: سیتی، لیورپول، رئال، پاری سن ژرمن و بایرن. اما به جز لیورپول بقیه در سید یک یعنی همان سیدی هستند که میلان حضور دارد. بنابراین میلان باید امیدوار باشد که با لیورپول در لیگ قهرمانان هم‌گروه نشود. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها