به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۵۳۱۴۵

اتهامات تند علیه دولت روحانی روی آنتن زنده

اتهامات تند علیه دولت روحانی روی آنتن زنده
گروه سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی «رو در رو» که با موضوع بررسی دستاورد‌های سفر‌های استانی روی آنتن شبکه چهار سیما رفت، گفت: دولت با روحیه مردمی و جهادی در قالب برنامه‌های مختلف از جمله سفر‌های استانی کنار مردم حضور داشته و در مسیر گره گشایی از مشکلات گام بر می‌دارد.
سید محمد حسینی با اشاره به جلساتی که پیش از انجام سفر‌های استانی انجام می‌شود گفت: قبل از اینکه سفر استانی انجام شود آخرین وضعیت استان مورد ارزیابی قرار گرفته و نظرات مسئولین استان گرفته می‌شود سپس در جلساتی به ریاست معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور که در آن مسئولین ارشد دستگاه‌های اجرایی حضور دارند، مسائل و مشکلات استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد و همه این مراحل انجام می‌شود تا در نهایت تصمیم‌های سنجیده، دقیق و قابل اجرا گرفته شود که بتواند مشکلات مردم استان را برطرف نماید.با حضور در تهران و از پشت میز و از طریق مانیتور، نمی‌توان تصمیم دقیقی برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مناطق مختلف اتخاذ کرد و ضرورت دارد مسئولین با حضور و بررسی‌های میدانی و در گفتگوی رودررو با مردم و مسئولین محلی نسبت به رفع مشکل چاره اندیشی کنند.
حسینی اضافه کرد: مدیری که به دنبال تصمیم گیری برای رفع یک مشکل است باید واقعیت‌های زندگی مردم و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را نزدیک بررسی کرده باشد و بر اساس مزیت‌های هر منطقه و آمایش سرزمینی برای رفع مشکل تصمیم بگیرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور به طور مستمر روند اجرای مصوبات سفر‌های استانی را با دقت پیگیری می‌کند و دولت مصمم است با اختصاص اعتبارات لازم همه مصوبات را اجرایی کند تا نتیجه خوبی عاید مردم شود.
حسینی با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
معاون رئیس جمهور گفت: رخوت حاکم در دوره گذشته در کنار ریخت و پاش، تجملات و تشریفات، عدم انضباط مالی و در مواردی برخی سوء استفاده‌هایی که وجود داشت به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نبود و این شرایط، وضعیت بسیار نابسامانی در زندگی مردم بوجود آورده بود، لذا امروز ضرورت دارد که افرادی متعهد و انقلابی در صحنه حضور داشته و فداکارانه برای مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
حسینی گفت: دولت در این دوره با توجه به پروژه‌های نیمه تمام فراوانی که در سطح کشور وجود دارد، تکمیل آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و مصمم است قبل از تکمیل تمامی این پروژه ها، پروژه جدیدی را آغاز نکند مگر در مواردی که در منطقه‌ای نیاز ضروری و اساسی وجود باشد.
برچسب ها: دولت رئیسی

موسی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۶:۱۲
...... فعلی بدونند ملت ازشماا ناراضیند
.......... (392190)
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۶:۲۰
در همین یکسال فعالیت دولت شما، کاری کردید که همه به حسن روحانی میگند خدا پدرش رو بیامرزه (392191)
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۶:۳۱
۱۵سال خانم مرکل صدر اعظم المان بود نه سفر استانی رفت نه گلی شد نه توسیل خودشو گلی کرد ودر زلزله خاکی نشد نه عکسش روی در دیوار زدند اخرشم رفتراپارتمان صدمتریش در برلین دروغ هم نگفت (392192)
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۶:۳۴
حالا کسانیکه قبلا کنار گود بودند شعار میدادند حالاخودشان داخل گود هستند مونده اند نون واب مردم که حداقل چیز نمیتوانند بدند دیواری کوتاهتر از روحانی ندارند (392193)
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۸:۳۸
شما مشکلات این مردم نجیب را حل کنید قول میدیم شما قهرمان ملی باشین..... (392195)
۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۰
مسوولین ما در بحران‌ها هم گلی میشن هم خیس میشن و هم خاکی.دست آخر یک سرم میزنن حالشون که خوب شد میرن ویلاهای میلیادی و هزارمتری....خوش میگذرونن. خسته نباشید دلاااور (392229)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها