کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتهامات تند علیه دولت روحانی روی آنتن زنده

28 مرداد 1401 ساعت 15:59


گروه سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی «رو در رو» که با موضوع بررسی دستاورد‌های سفر‌های استانی روی آنتن شبکه چهار سیما رفت، گفت: دولت با روحیه مردمی و جهادی در قالب برنامه‌های مختلف از جمله سفر‌های استانی کنار مردم حضور داشته و در مسیر گره گشایی از مشکلات گام بر می‌دارد.
سید محمد حسینی با اشاره به جلساتی که پیش از انجام سفر‌های استانی انجام می‌شود گفت: قبل از اینکه سفر استانی انجام شود آخرین وضعیت استان مورد ارزیابی قرار گرفته و نظرات مسئولین استان گرفته می‌شود سپس در جلساتی به ریاست معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور که در آن مسئولین ارشد دستگاه‌های اجرایی حضور دارند، مسائل و مشکلات استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد و همه این مراحل انجام می‌شود تا در نهایت تصمیم‌های سنجیده، دقیق و قابل اجرا گرفته شود که بتواند مشکلات مردم استان را برطرف نماید.با حضور در تهران و از پشت میز و از طریق مانیتور، نمی‌توان تصمیم دقیقی برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مناطق مختلف اتخاذ کرد و ضرورت دارد مسئولین با حضور و بررسی‌های میدانی و در گفتگوی رودررو با مردم و مسئولین محلی نسبت به رفع مشکل چاره اندیشی کنند.
حسینی اضافه کرد: مدیری که به دنبال تصمیم گیری برای رفع یک مشکل است باید واقعیت‌های زندگی مردم و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را نزدیک بررسی کرده باشد و بر اساس مزیت‌های هر منطقه و آمایش سرزمینی برای رفع مشکل تصمیم بگیرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور به طور مستمر روند اجرای مصوبات سفر‌های استانی را با دقت پیگیری می‌کند و دولت مصمم است با اختصاص اعتبارات لازم همه مصوبات را اجرایی کند تا نتیجه خوبی عاید مردم شود.
حسینی با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
معاون رئیس جمهور گفت: رخوت حاکم در دوره گذشته در کنار ریخت و پاش، تجملات و تشریفات، عدم انضباط مالی و در مواردی برخی سوء استفاده‌هایی که وجود داشت به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نبود و این شرایط، وضعیت بسیار نابسامانی در زندگی مردم بوجود آورده بود، لذا امروز ضرورت دارد که افرادی متعهد و انقلابی در صحنه حضور داشته و فداکارانه برای مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
حسینی گفت: دولت در این دوره با توجه به پروژه‌های نیمه تمام فراوانی که در سطح کشور وجود دارد، تکمیل آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و مصمم است قبل از تکمیل تمامی این پروژه ها، پروژه جدیدی را آغاز نکند مگر در مواردی که در منطقه‌ای نیاز ضروری و اساسی وجود باشد.


کد مطلب: 353145

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353145/اتهامات-تند-علیه-دولت-روحانی-روی-آنتن-زنده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir