به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۵۳۱۶۰

بمب منچستریونایتد با تایید آنچلوتی ترکید

بمب منچستریونایتد با تایید آنچلوتی ترکید
گروه ورزشی:سرمربی رئال مادرید جدایی هافبک برزیلی و نزدیک شدنش به منچستر یونایتد را تایید کرد. از روز گذشته شایعاتی در زمینه احتمال انتقال کاسمیرو ستاره رئال مادرید به منچستر یونایتد مطرح می شود
 
در این زمینه کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این اخبار را تایید کرد و گفت:  من با کاسمیرو صحبت کرده ام. او می خواهد یک چالش جدید، یک فرصت جدید را امتحان کند. باشگاه می داند که چون کاسمیرو، به خاطر کاری که در این باشگاه انجام داده و برای شخصی که هست، باید به خواسته های او احترام بگذاریم.وی افزود: مذاکرات در این مورد در حال حاضر رسمی نیست. او هنوز بازیکن رئال مادرید است و اراده اش این است که برود. اگر او برود و توافق عاقلانه ای حاصل شود، منابع لازم برای جایگزینی او را داریم.

سرمربی رئال ادامه داد: من سعی نکردم او را متقاعد کنم تا بماند. من به کاسمیرو اعتماد زیادی دارم. با گوش دادن به خواسته او، راهی برای بازگشت وجود ندارد. اگر همه چیز برای او خوب پیش رفت، باید برای او بهترین ها را آرزو کنیم. در مورد آنچه در حال حاضر داریم. صحبت کردن دشوار است زیرا نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.آنچلوتی درباره جانشین کاسمیرو، گفت : یک جایگزین در تیم وجود دارد. شوامینی در این پست به خدمت گرفته شده است و در حال حاضر او یکی از بهترین هافبک های دنیا است. کروس می تواند در این پست بازی کند. کاماویگا نیز در گذشته در آنجا بازی کرده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها