به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۵۳۱۶۶

توئیتر به دنبال پیام‌های متنی ایلان ماسک است

توئیتر به دنبال پیام‌های متنی ایلان ماسک است
گروه فناوری:توئیتر در جدال خود با ایلان ماسک به سراغ پیدا کردن پیام‎های متنی او برای پیشبرد شکایتش می‌رود.
 توئیتر قصد دارد پیام‌های متنی ماسک را در دوره‌ای خاص برای یافتن موارد مرتبط با شکایت خود جستجو کند.
ماسک مدتی پس از ارائه پیشنهاد برای خرید توئیتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، اعلام کرد می‌خواهد این معامله را فسخ کند. پس از اعلام این خبر، توئیتر از ماسک شکایت کرد تا این خرید را کامل کند. اکنون غول شبکه‌های اجتماعی و ثروتمندترین فرد جهان در یک دعوای حقوقی هستند.

در حالی که مشخص نیست دقیقاً دوره خاص در درخواست توئیتر چه زمانی است، اما احتمال دارد مدت زمان مورد بحث بین ۲۵ آوریل یعنی زمان اعلام خرید توئیتر توسط ماسک تا ۸ جولای، زمانی که او اعلام کرد از این خرید پشیمان شده، باشد.

درخواست توئیتر برای رویت پیام‌های ماسک در حالی مطرح می‌شود که روز دوشنبه به این پلتفرم دستور داده شد تا اسناد مربوط به یکی از مدیران اخراج شده خود را در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.وکلای ماسک اطلاعاتی درباره ۲۲ کارمند توئیتر که به گفته آن‌ها اطلاعاتی در مورد روند تجزیه و تحلیل حساب‌های جعلی دارند درخواست کرده‌اند. روز دوشنبه، ماسک مجوز دریافت داده‌ها را از یکی از مدیران توئیتر دریافت کرد. وکیل ماسک گفت: ما مشتاقانه منتظر بررسی اطلاعات هستیم و به جستجوی اطلاعات و کشف شاهدان تا زمانی که حقیقت کامل آشکار شود، ادامه خواهیم داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها