کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه‌اصلی واتس‌اپ‌دسکتاپ‌دردسترس‌قرار گرفت

28 مرداد 1401 ساعت 18:26


گروه فناوری:به تازگی مدیران واتساپ  اعلام کردند که نسخه اصلی دسکتاپ این شبکه اجتماعی در فروشگاه‌های مایکروسافت در دسترس است. پیش از این، کاربران ویندوز مجبور بودند اپلیکیشن دسکتاپ مبتنی بر وب واتساپ را دانلود کرده یا از طریق گوشی‌های هوشمند خود وارد نسخه وب این شبکه اجتماعی شوند. اما با به روز رسانی جدید افراد می‌توانند به سرعت واتساپ را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.
 

گفته شده، کاربران با به روزرسانی واتساپ دسکتاپ دیگر نیازی به آنلاین نگه داشتن تلفن خود برای همگام سازی پیام‌ها بین تلفن و برنامه دسکتاپ ندارند. واتساپ می‌گوید که در حال حاضر روی یک برنامه بومی برای macOS نیز کار می‌کند. همچنین قابلیت جدید این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‎‌دهد تا بدون استفاده از گوشی هوشمند واتساپ خود را به چهار دستگاه متصل کنند.

در ماه آوریل، WABetaInfo یک اسکرین شات از نسخه بتا واتساپ در اندروید پیدا کرد که نشان می‌دهد این برنامه ممکن است به زودی پشتیبانی چند دستگاهی را برای تبلت‌ها نیز اضافه کند. در حال حاضر، این برنامه فقط به شما امکان می‌دهد رایانه‌ها را به حساب خود پیوند دهید.شایان ذکر است که برخی از دستگاه‌ها همچون گوشی‌های آیفون به دلیل محدودیت‌های این شبکه اجتماعی نمی‌توانند از نسخه جدید . قابلیت‌های آن استفاده کنند.


کد مطلب: 353169

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353169/نسخه-اصلی-واتس-اپ-دسکتاپ-دردسترس-قرار-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir