کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرار تراكتور از شکست درآخرین دقیقه

28 مرداد 1401 ساعت 21:53


گروه ورزشی: تیم تراکتورسازی تبریز با گل دقیقه 7+90 رضا اسدی از دومین شکست فصل گریخت.
به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از شکست در هفته نخست فصل جدید، در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان ذوب آهن بود؛ این تیم در غیاب تماشاگران خود اولین برد یا امتیاز فصل را با هدایت سرمربی جدید جست و جو می‌کرد و در سمت مقابل ذوب آهنی حضور داشت که در هفته اول مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یافت.
شاگردان تارتار در نیمه اول با یک فوتبال اقتصادی موفق شدند تراکتور را یک بر صفر شکست دهند. آنها  در نیمه دوم به خوبی از تک گل خود محافظت کردند و می رفتند تا صاحب اولین برد فصل شوند. تراکتور که خیلی در ایجاد موقعیت گل موفق نبود بالاخره در دقیقه 7+90 توانست گل تساوی را زده و از دومین شکست فصل فرار کند. با این نتیجه ذوب آهن هم با دو مساوی راهی هفته سوم شد.

گروه داوری: داور: یاسر همرنگ/ کمک ها: محسن سلطانی، مهدی سیفی/ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر: رضا سخندان

کارت زرد:
هادی محمدی(۵+۹۰) از تراکتور
سجاد عاشوری (23)-امیرحسین جدی (41) از ذوب آهن

ترکیب تیم تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری (مهدی کیانی 70)، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور (پوریا آریاکیا 70)، سعید واسعی، گوستاوو (مهدی هاشم‌نژاد 46) و محمد عبا‌س‌زاده

ترکیب تیم ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی (آرمان اکوان 40)، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد آشوری، صادق صادقی (محمدحسین اسلامی 46)، امیرحسین جدی، سجاد جعفری، پوریا پورعلی، سعید باقرپسند (شهرام سالاری 2+45)

شرح گل
تراکتور 0- ذوب آهن 1 (صادق صادقی 30): صادقی در شرایطی که محمدرضا اخباری در موقعیت تک به تک از دروازه خارج شده بود، توپ را از بالای سر او وارد دروازه تراکتور کرد.

تراکتور 1- ذوب آهن 1 (رضا اسدی 7+90): ارسال کات دار آلوز از سمت راست و یک ضربه سر دیدنی از رضا اسدی، گل تساوی تراکتور در واپسین لحظات کار را به همراه داشت.

لحظات حساس:
دقیقه 11: حبیب فرعباسی لحظه ای از دروازه دور شد تا عباس زاده شانس باز کردن دروازه را پیدا کند ولی ضربه مهاجم تراکتور از قدرت و دقت کافی برخوردار نبود و به راحتی در اختیار گلر حریف قرار گرفت.
دقیقه 19: شوت سعید واسعی از پشت محوطه جریمه راهی به چارچوب نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 69: اسلامی داخل محوطه جریمه تیم تراکتور صاحب توپ شد اما شوت بی دقت او از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 71: حبیب فرعباسی در حالت درازکش شوت آریاکیا از پشت محوطه جریمه را به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 79: شوت روی پای دیدنی پپوریا آریاکیا را فرعباسی با واکنشی دیدنی مهار کرد.
دقیقه 85: ضربه سر شهرام سالاری در شرایطی که اخباری فقط یک بیننده بود، از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه 89: شوت محکم هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه ذوب آهن جایی در چارچوب نداشت.

شرح بازی:
تراکتور کار را تهاجمی شروع کرد و طی 15 دقیقه نخست، توپ و میدان را در اختیار داشت؛ در این لحظات اما خطری جدی روی دروازه میهمان شاهد نبودیم و شاگردان تارتار کم کم توانستند به کار مسلط شده و نبض بازی را در اختیار بگیرند.
بازی تقریبا پایاپای در جریان بود که ذوب آهن در دقیقه سی توسط صادقی به گل رسید. تراکتور در یک ربع فرصتی که داشت موفق به جبران گل خورده نشد تا بازنده راهی رختکن شود. مصدومیت دو بازیکن میهمان در دقایق پایانی که به دو تعویض اجباری انجامید از دیگر اتفاقات مهم این نیمه بود.

ستاره بازی: رضا اسدی (تراکتور)
در دیداری که کمترین موقعیت  گل و حداقل شوت چارچوب را شاهد بودیم، قطعا زدن گل اهمیت بالایی دارد و از زننده آن باید به عنوان ستاره میدان یاد کنیم. صادق صادقی زننده تک میهمان در این دیدار بود ولی رضا اسدی هم گل او را در دقیقه 7+90 جواب داد تا در نقش ناجی میزبان، ستاره میدان لقب بگیرد.

 


کد مطلب: 353183

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/353183/فرار-تراكتور-شکست-درآخرین-دقیقه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir