به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۵۳۱۹۰

فوتبالیست متجاوزی که با ۱۰هزار زن رابطه داشت

گروه ورزشی: یکی از شاکیان پرونده بنژامن مندی، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال فرانسه در جلسه دادگاه در بریتانیا گفت که چند بار قربانی تجاوزهای جنسی این فوتبالیست سرشناس شده بود. 
 
این زن ۲۰ ساله در جلسه دادگاه شهادت داد که بنژامن مندی در یکی از روزهای ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ پس از آشنایی اولیه در میکده‌ای در نزدیکی محل سکونتش او را به خانه‌اش برده و در آنجا به او تجاوز کرده بود. بنژامن مندی که در سال ۲۰۱۸ با تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جام جهانی شد اتهام‌های تجاوز جنسی، تلاش برای تجاوز جنسی و تعرض جنسی را رد کرده است. این در حالی است که زنی که روز پنجشنبه در جلسه دادگاه علیه او شهادت داد تاکید کرد که بارها در جریان رویدادهای آن روز به درخواست بنژامن مندی برای رابطه جنسی «نه» گفته بود. 

این زن ۲۰ ساله همچنین گفت که بنژامن مندی پس از سه بار تجاوز جنسی در عرض ۲۰ دقیقه او را «خجالتی» خوانده و ادعا کرده بود که تاکنون با «۱۰ هزار زن» رابطه جنسی داشته است.شاکی این پرونده همچنین بنژامن مندی را متهم کرد که تلاش کرده است تا او را وادار به سکوت کند. وی افزود که پس از تجاوز جنسی دچار خونریزی شده بود. این زن مدعی شد که بنژامن مندی پس از تجاوز جنسی به او گفته بود: «اگر به کسی چیزی نگویی می‌توانی هر شب به اینجا بیایی.»شاکی این پرونده در توضیح این جمله بنژامن مندی تصریح کرد که این فوتبالیست فرانسوی به گونه‌ای سخن می‌گفت که گویا برقراری رابطه جنسی با او یک «افتخار» محسوب می‌شود. 

افشای آزار جنسی و تجاوز؛ از گفتن چه حرف‌هایی به نجات‌یافتگان بپرهیزیم؟
چند زن دیگر نیز طی روزهای گذشته در دادگاه علیه بنژامن مندی شهادت داده بودند. برخی از آنها از تجاوز جنسی در اتاق‌هایی که درب آنها توسط بنژامن مندی قفل شده بود سخن گفتند. شماری از آنها نیز در دادگاه شهادت دادند که بنژامن مندی تلفن همراه‌شان را از آنها گرفته بود. بنژامن مندی، ۲۸ ساله به اتهام هشت مورد تجاوز جنسی و چهار مورد تعرض جنسی در بریتانیا محاکمه می‌شود. او در صورت اثبات جرم ممکن است به حبس ابد محکوم شود. 
باشگاه منچسترسیتی در ماه اوت سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که عضویت بنژامن مندی در این باشگاه را به دنبال بازداشت موقت او و طرح اتهام‌های تجاوز جنسی به حالت تعلیق درآورده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها